Nowosci
Credits
Highscore
Forum
Banery
Fabuła
Chat
Manual
Gazeta
BLOG
W tej chwili nieodbywa sie zadna sonda
Poprzednie sondy

Partnerzy

arkusze maturalne
Obsługa informatyczna Wrocław
Fotografia
Ginekolog Jelenia Góra
Domki pogorzelica
Alergolog Wrocław
ortodonta wrocław

Głosuj na nas w topliście



Crimson Creation RPG jest to gra on-line z gatunku Browser-Based RPG, w której gracz steruje swoją postacią za pomocą przeglądarki internetowej. W grze możliwa jest interakcja ze wszystkimi użytkownikami, niezależnie czy akutalnie są zalogowani. CCRPG wykracza grubo ponad możliwości typowego rpg i oprócz rozwijania samej postaci, toczenia walk czy zbierania przedmiotów można prowadzić np. własne przedsiębiorstwo, kupować nieruchomości, produkować własne bronie i rozprowadzać je na bazarach... To jednak tylko garstka funkcji , aby się przekonać o prawdziwym potencjale ccrpg musisz sam spróbować! Nie zwlekaj, zarejestruj się na dworze Karmazynowego Króla!



Logowanie
Zaloz konto
Portal swiatow
Login:

Haslo:

Logujac sie akceptujesz regulamin!
Przypomnienie hasla

Miejsce: Panel informacyjny
Opis: Tutaj możesz dowiedzieć się co ciekawego dzieje się w świecie gry

News "Stat-pointy" napisany przez VeXoriuS dnia 12.06.2009

Od dzisiaj nastąpiła drobna zmiana przy rozlokowywaniu statpointów. Nie można dodawać dalszych punktów do danej statystyki, gdy w tej rozlokowane jest więcej jak 75% z całej puli posiadanych stat-pointów.


[Udostępnij na FB]

Komentarze:

sir @VeXoriuS [1] dnia 15.06.2009 09:08 napisał:
cóż za bezmyślna wypowiedź. Akurat serwery zakupiliśmy wysokiej klasy z wielordzeniowymi procesorami xeon...

^nowakowski899 [7] dnia 14.06.2009 17:25 napisał:
dać 0% ataku z koncentry tak rozdanym statom i będzie z głowy

sir ^NiGhT_sLaYeR [3] dnia 14.06.2009 15:48 napisał:
cos zle to dziala vex z tymi koncentratorami:P niektorzy dalej tak maja i dobrze im idzie...

^Rogarn [1] dnia 13.06.2009 22:48 napisał:
Osobiście uważam to za zły pomysł ;p nie lubie jak z kimś o jakiś kosmicznych statach przegrywam, ale to jest ich sposób więc nie powinno się im odbierac mozliwości takiego rozlokowania statów

^DRAGON_95 [2] dnia 13.06.2009 13:15 napisał:
moznaby zrobic ze mozna wysylac 5 wyzwan np. na miesiac ;p

DJ_Crimson ^nowakowski899 [2] dnia 13.06.2009 12:59 napisał:
to jeszcze dojście do klanu od np 30-40 lvlu bo bardziej rozgarnięte dziecko co nie pyta co chwile gdzie co się robi tylko zajrzy do manuala założy klan wbije jakiś 10 lvl będzie miał full eq i wyzwie 50 razy gościa który na 5 lvlu już założył klan ale już nie gra i jest 50 win bo nawet nie zaakceptuje (właśnie a co z klanami typu 1 gracz 45 lvl bez eq konto zapomniane xD) bo wtedy by było top klany mające 20 lvl max chyba że podział an grupy np. 1-10 11-20 21-30 itd. wtedy by mi się to rypało jak to klan średniej 20 wjechał na szczyt xD

sir ^LordOfDeath [3] dnia 13.06.2009 12:37 napisał:
to moglaby byc srednie z lvli wszystkich klanowiczow i takie cos ze mozna wysylac tylko wyzwania klanom ktore maja to srednia o np. 5 mniejsza ;p

DJ_Crimson ^nowakowski899 [2] dnia 13.06.2009 12:05 napisał:
tak wypłat to by się zaczęły wojny typu siedzi sobie 60 lvl + patrzy sobie listę klanów wyszukuje takie gdzie nie ma ani jednego 40+ i 20 wysyła propozycje wojny i potem odśwież 50 razy i już ma 50 wygranych w statystyce i top by zależało od tego kto szybciej odświeża xD

^Findan [1] dnia 13.06.2009 10:02 napisał:
A moze dodacie "kreator itemów" lub nowe opcje związane z questami/komunikatami?

^Wyplat [1] dnia 13.06.2009 00:30 napisał:
vex a może by tak coś zamieszać w wojnach klanowych bo sądząc po danych klanów to klan na czele listy ma wiele do życzenia i już dawno nie powinien być top ! ;P może układ ze jeśli w momencie wypowiedzenia kolanówki liczba graczy on line klanu powinna być równa ale klan nie może odmówić klanówki odmowa to walkower :) można tez ustalić czas starcia np wszystkie klanowki w godz miedzy 20 a 21

sir ^radziu666 [2] dnia 12.06.2009 21:24 napisał:
Świetnie,że wprowadziłeś Vex takie ograniczenia.Oznacza to koniec graczy z lamerskimi buildami,przez których odechciewało się grać .Dzęki : P

^m_icha_l [2] dnia 12.06.2009 20:33 napisał:
mam pomysła co do PW - chyba nie bedziecie mi mieli za zle ze pisze tutaj - czy daloby sie zrobic ze po kliknieciu w napis informujacy kto do nas napisal prznosiloby nas do jego profilu ?

~qwer991 [3] dnia 12.06.2009 19:58 napisał:
a jak bedzie sie je brało? na explore będą zwoje?????

^Immas [2] dnia 12.06.2009 19:58 napisał:
Ups... pusty przez przypadek ;) (teraz mozesz przynajmniej to tez zabezbieczyc na minimum 3 znaki jak by ktos podobnie jak ja kliknal) - wracajac do sedna ta wiadomosc ze statami raczej mnie ucieszyla ;) Ale gdybys mogl podzialac troche z ta koncentracja i zwiekszyc wplyw pozostalych statystyk na nia to bylo by jeszcze lepiej :) - i moze jakas membranka do DA na Atlantisie ;)

sir @VeXoriuS [1] dnia 12.06.2009 19:56 napisał:
przełom czerwca, lipca

~qwer991 [3] dnia 12.06.2009 19:50 napisał:
vex kiedy będą misje klanowe???

sir @VeXoriuS [1] dnia 12.06.2009 19:43 napisał:
Już jest 75%

sir @VeXoriuS [1] dnia 12.06.2009 19:41 napisał:
Immas takie ograniczenie też zostało wprowadzane. Te 65% to naprawde ciężko przekroczyć. Sugerowałem się graczami z top 10. Chyba najlepsi gracze nie przekraczali 55% kumulacji w jednej statystyce. Myślę, że ze spokojem moge dać 70-75%. To tylko zabezpieczenie przed wykrzywiającymi rozgrywke praktykami rozlokowywania statów.

^Immas [2] dnia 12.06.2009 19:37 napisał:
W sumie racja bo skoro jest mozliwosc lokowania statow to powinna byc to dowolnosc. Zamiany powinny byc w sposobie dzialania umiejetnosci... jezeli ktos ma 1 zrecznosci to konca nie powinna dzialac i tyle... prot tez powinien byc zalezny od reszty statystyk wtedy nie trzeba by ograniczac rozlokowania statow :) No nic ale to tylko pomysl ;)

sir @VeXoriuS [1] dnia 12.06.2009 19:35 napisał:
Dwa słowa "Koniec przegięć". Lepiej poprawiać niedoskonałości niż w nich tkwić.

^BlacKjacK [7] dnia 12.06.2009 19:33 napisał:
dwa słowa: ''Koniec koncentratorów'' i moim zdaniem także bez sensu, to chyba od nas zależy jaką postać tworzymy i jaką chcemy grać.

~Pker [7] dnia 12.06.2009 18:15 napisał:
non sens ;p

^Togi [7] dnia 12.06.2009 17:52 napisał:
bez sensu , mniej mozliwosci w tworzeniu postaci ;/

^Jason_Bourne [1] dnia 12.06.2009 17:36 napisał:
to teraz kazdy tak samo staty rozlozyc powinien, bezsens wszystkie pomysly odpadaja.

*bold [3] dnia 12.06.2009 16:51 napisał:
Zadania klanowe, robi się ciekawie :D

*Technoviking [1] dnia 12.06.2009 16:48 napisał:
Technoviking is pleased once again

^WaRrOcK [1] dnia 12.06.2009 16:48 napisał:
1 siły = 9 HP, hmm ciekawa postać :D

DJ_Crimson ^nowakowski899 [2] dnia 12.06.2009 16:30 napisał:
reszta zręczności młotki xD czyli dali to co wymagane do siły i inty a resztę w zręczności jak trudno skapować

+Khal Deepack [1] dnia 12.06.2009 16:11 napisał:
maja 1 zrecznosci, 1 inty, 1 sily i reszte zrecznosci, no no;p

^Szopek [1] dnia 12.06.2009 15:48 napisał:
noo ciekawe jak grac z 1inty, zre, sily :P

DJ_Crimson ^nowakowski899 [2] dnia 12.06.2009 15:39 napisał:
ciekawe czy na helpie śą już bunty tych co mieli 1 zręczności 1 inty 1 siły reszta zręczności i koncentracji że jak to oni teraz mają grac xD jak nie mają kasy na resa xD

sir ^Mniaf [1] dnia 12.06.2009 15:14 napisał:
Vex a kiedy w koncu dodasz mozliwosc znalezienia spodni na explore??

sir @VeXoriuS [1] dnia 12.06.2009 15:03 napisał:
Ciekawostka będąca zapowiedzią również w Centrum klanowym.

 

Copyright by Crimson Interactive Marek Ajdukiewicz & Kuba Kunkiewicz 2005-2014 // Crimson Creation RPG Engine

faq // regulamin // o witrynie // kontakt // Kreator świata


Wygenerowano w: 0.00423 sekundy, 0.5674 MB