Nowosci
Credits
Highscore
Forum
Banery
Fabuła
Chat
Manual
Gazeta
BLOG
W tej chwili nieodbywa sie zadna sonda
Poprzednie sondy

Partnerzy

arkusze maturalne
Obsługa informatyczna Wrocław
Fotografia
Ginekolog Jelenia Góra
Domki pogorzelica
Alergolog Wrocław
ortodonta wrocław

Głosuj na nas w topliście



Crimson Creation RPG jest to gra on-line z gatunku Browser-Based RPG, w której gracz steruje swoją postacią za pomocą przeglądarki internetowej. W grze możliwa jest interakcja ze wszystkimi użytkownikami, niezależnie czy akutalnie są zalogowani. CCRPG wykracza grubo ponad możliwości typowego rpg i oprócz rozwijania samej postaci, toczenia walk czy zbierania przedmiotów można prowadzić np. własne przedsiębiorstwo, kupować nieruchomości, produkować własne bronie i rozprowadzać je na bazarach... To jednak tylko garstka funkcji , aby się przekonać o prawdziwym potencjale ccrpg musisz sam spróbować! Nie zwlekaj, zarejestruj się na dworze Karmazynowego Króla!



Logowanie
Zaloz konto
Portal swiatow
Login:

Haslo:

Logujac sie akceptujesz regulamin!
Przypomnienie hasla

Miejsce: Panel informacyjny
Opis: Tutaj możesz dowiedzieć się co ciekawego dzieje się w świecie gry

News "Prezentacja walki" napisany przez VeXoriuS dnia 03.05.2009

Trwają pracę nad modernizacją wyświetlania statystyk przed walką. Od dzisiaj będą podawane rzeczywiste statystyki, w których skład będą wchodzić wszystkie bonusy od ekwipunku, uroków, klanów etc.


[Udostępnij na FB]

Komentarze:

sir ~ares$ [2] dnia 13.05.2009 19:51 napisał:
no spox

^kr2ysiek [1] dnia 08.05.2009 15:52 napisał:
Vex popełnił błąd przy pisaniu funkcji (lub metody): przy każdym typie ekwipunku pokazuje się "klasa:, obrazenia: - celnosc:, lvl: 36, speed: " i pewnie są potrzebne duże zmiany w kodzie, by dla każdego typy ekwipunku był inny opis.

~pogostu [3] dnia 07.05.2009 12:32 napisał:
Nie wyświetlają się nazwy zbroi podczas walki, nazwy broni i itemów są wyświetlane

^Findan [1] dnia 04.05.2009 14:04 napisał:
good idea

Super Koza ^koza20 [1] dnia 04.05.2009 13:47 napisał:
Fajnie to Wygląda:D

^Haku [1] dnia 04.05.2009 13:19 napisał:
super;)

^pewich [1] dnia 04.05.2009 12:22 napisał:
Its OVER 550! :] Co wchodzi w skład scoutera?

DJ_Crimson ^alex456 [1] dnia 04.05.2009 06:14 napisał:
uniwersytet zwiększa staty o miejsca po przecinku :)

~Raldin [7] dnia 04.05.2009 00:01 napisał:
Ryjecie mi mózg z tym DB :). A ja i tak go nie oglądałem :(. A co jeszcze zmienia staty oprócz klątw (na niecałkowite?) bo dzisiaj przeciwnik miał 2 staty po przecinku?

dead_knight ^Cesar [2] dnia 03.05.2009 22:51 napisał:
granat było ogladać DB to byś wiedział:P

sir @VeXoriuS [1] dnia 03.05.2009 22:37 napisał:
KUR! Co to scouter? VEŻETA, WHAT DOES THE SCOUTER SAY ABOUT HIS P O W E R . L E V E L?!

~gRanat [2] dnia 03.05.2009 22:23 napisał:
Trzeba zaokrąglić i będzie cacy ;) Co to Scouter?

^Bodzio [1] dnia 03.05.2009 22:03 napisał:
Wszystko cacy tylko zaokrąglijcie statystki do pierwszego miejsca po przecinku :)

^m_icha_l [2] dnia 03.05.2009 21:14 napisał:
pozatym dobrze wyswietla sie bron i item a w reszcie brakuje statow

^m_icha_l [2] dnia 03.05.2009 21:01 napisał:
dałoby rade to samo pokazywać w raportach ?

*Szybki_Lopez [1] dnia 03.05.2009 20:42 napisał:
nie widac statów itemów

^WaRrOcK [1] dnia 03.05.2009 19:25 napisał:
Tłumaczyłem mu na shoucie ale chyba nie zajarzył bo zmienił temat :P

sir @VeXoriuS [1] dnia 03.05.2009 19:22 napisał:
$oul, są przecież takie bajery jak uroki, spowolnienia, ogluszenia, okaleczenia etc..............................................................................

*Galbatorix [1] dnia 03.05.2009 19:11 napisał:
What does the scouter say about his power level?!

sir ^LordOfDeath [3] dnia 03.05.2009 19:08 napisał:
co to jest scouter?

prince ^$oul [1] dnia 03.05.2009 19:07 napisał:
podczas walki patrzylem na sile z roznymi przeciwnikami i raz mialem 120 potem 122 teraz 133 ( wszystko z groszami po przecinku jakimis)

prince ^mati90 [1] dnia 03.05.2009 18:56 napisał:
A propos..., że o CHu** nie wspomnę;P Scouter fajna rzecz ;]

~Raldin [7] dnia 03.05.2009 18:50 napisał:
NARESZCIE! :D i można by jakiś sumaryczny pancerz / szanse na unik / obrażenia dodać :)

^wajsu [1] dnia 03.05.2009 18:37 napisał:
Herodot mialczysz bo zajoles 79 miejse inaczej bys w czolowce spiewal :)

^strus [1] dnia 03.05.2009 18:25 napisał:
apropos nagrod, mnie h*j strzela jak mam tak dluugo czekac ;P

Master_Blue_Water ^Herodot [3] dnia 03.05.2009 18:23 napisał:
Hahaha. Nagród nie dostali. Hehehe

sir ^LordOfDeath [3] dnia 03.05.2009 18:21 napisał:
Vex rozdaj nagrody ;p

sir @VeXoriuS [1] dnia 03.05.2009 18:13 napisał:
dokładnie, trwają prace ;p

^WaRrOcK [1] dnia 03.05.2009 18:08 napisał:
Wajsu, "Trwają pracę" ;] Więc cierpliwości ;]

prince ^mati90 [1] dnia 03.05.2009 18:07 napisał:
To może jeszcze dodać taką "prezentację" osób walczących do raportów?

sir ^Shall [2] dnia 03.05.2009 18:05 napisał:
postąpię według twojego wskazania Glaba^^

dead_knight ^wajsu [3] dnia 03.05.2009 18:04 napisał:
cos nadal dziwacznie widac :( bez itemku ja na pol planszy a przeciwnik w pasku :)

^mati90 [3] dnia 03.05.2009 18:04 napisał:
No, dobry pomysł, ale może by tak zrobić wartość bez bonusów i wartość z bonusami ?

*Galbatorix [1] dnia 03.05.2009 18:01 napisał:
Czekajcie a będzie wam dane

sir @VeXoriuS [1] dnia 03.05.2009 17:56 napisał:
Mówi się, ze oczekiwanie na nagrode jest przyjemniejsze od samego faktu jej dostania i posiadania. Ide w myśl tej zasady ;p

sir @VeXoriuS [1] dnia 03.05.2009 17:55 napisał:
Siedzą w worku, czekają na wyjście (:

sir ^Shall [2] dnia 03.05.2009 17:54 napisał:
hej vex a gdzie nagrody??

*Galbatorix [1] dnia 03.05.2009 17:51 napisał:
Świetna robota!

 

Copyright by Crimson Interactive Marek Ajdukiewicz & Kuba Kunkiewicz 2005-2014 // Crimson Creation RPG Engine

faq // regulamin // o witrynie // kontakt // Kreator świata


Wygenerowano w: 0.00387 sekundy, 0.56673 MB