Nowosci
Credits
Highscore
Forum
Banery
Fabuła
Chat
Manual
Gazeta
BLOG
W tej chwili nieodbywa sie zadna sonda
Poprzednie sondy

Partnerzy

arkusze maturalne
Obsługa informatyczna Wrocław
Fotografia
Ginekolog Jelenia Góra
Domki pogorzelica
Alergolog Wrocław
ortodonta wrocław

Głosuj na nas w topliście



Crimson Creation RPG jest to gra on-line z gatunku Browser-Based RPG, w której gracz steruje swoją postacią za pomocą przeglądarki internetowej. W grze możliwa jest interakcja ze wszystkimi użytkownikami, niezależnie czy akutalnie są zalogowani. CCRPG wykracza grubo ponad możliwości typowego rpg i oprócz rozwijania samej postaci, toczenia walk czy zbierania przedmiotów można prowadzić np. własne przedsiębiorstwo, kupować nieruchomości, produkować własne bronie i rozprowadzać je na bazarach... To jednak tylko garstka funkcji , aby się przekonać o prawdziwym potencjale ccrpg musisz sam spróbować! Nie zwlekaj, zarejestruj się na dworze Karmazynowego Króla!



Logowanie
Zaloz konto
Portal swiatow
Login:

Haslo:

Logujac sie akceptujesz regulamin!
Przypomnienie hasla

Miejsce: Panel informacyjny
Opis: Tutaj możesz dowiedzieć się co ciekawego dzieje się w świecie gry

News "Pytanie do graczy" napisany przez VeXoriuS dnia 11.11.2008

Po raz kolejny poruszamy temat dodatkowego elementu ekwipunku. W tym newsie oraz wkrótce w sondzie pragniemy zapytać się graczy, czy chcieliby oni wprowadzenia nowego typu wyposażenia. Nie chcemy tego robić na własną rękę i bez konsultacji, gdyż zależy nam, żeby podjąć pracę w grze nad czymś co rzeczywiście spotka się z entuzjazmem społeczności użytkowników. Naszą propozycją odnośnie ewentualnego wprowadzenia dodatkowego wyposażenia są przedmioty związane z obroną, tak aby zmniejszyć zadawane obrażenia i tym samym zwiększyć długość trwania walki. Do Was należy decyzja odnośnie czy mają to być buty, rękawice, czy też inny bardziej wymyślny element ekwipunku ;)


[Udostępnij na FB]

Komentarze:

^Timothy12 [1] dnia 22.08.2010 16:08 napisał:
amulet

~peterparker [7] dnia 28.11.2008 10:26 napisał:
buty i spodnie ;) zeby ludek byl ubrany od stop do glowy :)

~Velkan [7] dnia 19.11.2008 15:53 napisał:
A może zbroje, miecze, hełmy, łuki, tarcze dla ras np. Topór z którego mogą korzystać tylko orkowie, Łuk z którego może korzystać tylko elf, Miecz z którego może korzystać tylko człowiek. Bo oprócz umiejętności rasy nie różnią się niczym. A poza tym zmiana grafiki i dodanie paru lub parunastu budynków do biura nieruchomości. A poza tym jestem za spodniami, choć mogą być też nagolenniki, amulety. Byleby na np 50,60,70 lvl nie kosztowaly 10kk bo to już lekka przesada z tymi cenami nie każdy może wysyłać SMS a jakaś równowaga musi być !!

~Pker [7] dnia 18.11.2008 13:29 napisał:
zreszta komercja , komercja i jescze raz komercja ! ;p ,ludzie ciesza sie ze jest dostawa , itemki nowe (jak na hallowen) itp a i tak cel administracji jest tylko jeden-zgadnijcie jaki? raz na miecha byscie przynajmniej rzucili tez na explo cos ;p ,choc szanse ze znajdzie je przecietny gracz bez kr i 1000 pkt ruchu tez sa znikome... ale na sk mozna takie cos wprowadzic,wkoncu to mialbyc inny swiat niz wszystkie a wystarczy popatrzyc na da ...,ich tam nie powinno byc ;]

~Pker [7] dnia 18.11.2008 13:23 napisał:
koksy byly sa i beda ;p i nic tego nie zmieni,dlatego gram na SK,ale ogromnym bledem bylo to ze rowniez tam sa kr co prawda jest limit ale mial to byc swiat bez koksow i kr ;] osobisicie wprowadzilbym new swiat bez koksu;p, z stat packami na explo i innymi hardcore,ale po co skoro powstala SK,ktora troche stala sie niewypalem...

sir ^CC--JJ [1] dnia 17.11.2008 21:53 napisał:
[KOGZ] ^THCLORD [2] dnia 14.11.2008 19:17 napisał: a ja mam pytanie do adminów czy beda jakies nowe budynki klanowe opru Popieram pytanie

~696 [2] dnia 16.11.2008 15:08 napisał:
może być ochraniacze na kostki najlepiej xD żatr mogą być jakieś naszyjniki albo co

^THCLORD [2] dnia 14.11.2008 19:17 napisał:
a ja mam pytanie do adminów czy beda jakies nowe budynki klanowe oprucz tych co sa??

^TheSting [3] dnia 14.11.2008 18:43 napisał:
Jestem za spodniami ;)

sir ^CC--JJ [1] dnia 14.11.2008 18:08 napisał:
Kto jest za stringami????

~charnas [3] dnia 14.11.2008 16:56 napisał:
jestem za.niech to bedzie buraczanka z koziej wulki.nie ze kodziarze kupia albo koksiarze miec tylko beda :( cokolwiek dodacie bedzie lepiej niz nicnierobienie :)

~LordVlad [1] dnia 14.11.2008 15:46 napisał:
Jestem przeciwny dodawaniu nowych itemów jako nagrodę za wykonanie questów gdyż gdy kolejni gracze zaczną wykonywać zadania ilość tych itemów będzie rosła, aż stanie się to co z colą, czyli nikt ich nie będzie używał i będą zanieczyszczały schowek i bazar.

sir ~eyegoke [2] dnia 14.11.2008 15:16 napisał:
Może być, np. różdźka ala harry potter :P

*Robson [2] dnia 14.11.2008 02:04 napisał:
Jak dla mnie to pomysł niezły. Szczegolnie podoba mi sie propozycja, ktora padła od cesara, zeby to były nagolenniki. Niestety spodnie itp niie przemawiają do mnie, a pierścienie/amulety, buty itp są juz w użyciu jako itemy. Dobrym pomysłem było by ich wprowadzenie w większej ilości, ale na niższe lvl-e i stopniowe zwiększanie ich możliwości, aż do dojścia do najwyższych granic lvl-owych.

^lord_x [2] dnia 13.11.2008 18:37 napisał:
Ja popieram ashleya, nowy item, moim zdaniem nie urozmaici rozgrywki, proponowałbym wprowadzić coś w stylu sali treningowej tylko dla całych klanów, albo, chociaż jakieś urozmaicenie, które pomoże zdobywać xp i kasę.

^Ashley [1] dnia 13.11.2008 14:10 napisał:
juz wole zeby nic nie robili, widze ze ktos tu d... lize adminom :]

~Sunrix [7] dnia 13.11.2008 14:08 napisał:
Lepiej żeby wprowadzili te spodnie, amulety niż żeby nic nie robili, a grafika jest spoko.

^Ashley [1] dnia 13.11.2008 13:58 napisał:
~Sunrix niby w jaki sposob rozwinie sie gra jesli wprowadza nowe itemy? chyba w zaden sposob :] bedzie wiecej tych smieci! Powinni pomyslec nad rozwojem gry, zmiana grafiki ogolnymi zmianami a nie dodawaniem ekwipunku, bo jak dla mnie to nie jest zadna zmiana ze dodadza spodnie, amulety czy inne pierdoly jak i tak nic sie dziac nie bedzie!!! Bedzie poruszenie na kilka dni a pozniej wszystko opadnie, a gra dla nowych graczy bedzie trudniejsza bo skad brac kase na nowy ekwipunek ( oczywiscie mam na mysli osoby ktore graja bez kredytow i kodow)? Mysle ze ktos powinien pomyslec powaznie nad zmiana grafiki, bo juz nie raz slyszalam od znajomych, ze jest fatalna. Ja tego nie widze, bo jestem juz przyzwyczajona, ale zgadzam sie z tym. Poki co gra stoi w miejscu a starzy wyjadacze uzaleznili sie :P wprowadzenie nowych questow nic nie daje :P nadal jest nudno :D radze przysiasc i pomyslec co by tu nowego wprowadzic :P to chyba tylo :D

~Bodzio [7] dnia 13.11.2008 02:39 napisał:
Co do urozmaicenia walki może ktoś w końcu poprawi "Highscore" na "Zdolność 2" :P Atakowany ma 2 zdolności,a atakujący tylko jedną :)

^THCLORD [2] dnia 12.11.2008 22:31 napisał:
wg mnie mozna to wprowadzic ale nie wrzucac ich wogule do da królewskiego i panstwowych tylko na explore wtedy kazdy moze znależdz

^Ejdżi [1] dnia 12.11.2008 21:45 napisał:
albo STRIIIINGI!

^Ejdżi [1] dnia 12.11.2008 21:45 napisał:
a no właśnie.. Bo my portków żadnych nie mamy ;>

^strus [1] dnia 12.11.2008 21:23 napisał:
Ja jak juz wczesniej mowilem jestem na nie, ale jak juz ma byc cos wprowadzone to niech bedzie mialo wyglad w stylu wiekszosci itemow na CC, bo niektore itemy (np. bastard, contega) sa jakby nie z tej gry :P

~LordJaro [7] dnia 12.11.2008 20:54 napisał:
Jestem za pozostaje tylko pytanie kto to zdobędzie pewnie ci którzy mają kase nie ma tak złotego środka chociaż można wprowadzić limity ale w odwrotną strone im lepszy item tym niższy lvl i tak samo z zakupem jeśli nie jest potrzebny to zakaz kupowania w ten sposób można pozbyć się machlojek nie dotyczy to itemów znalezionych na expo pozdro.

sir ^kubasku [1] dnia 12.11.2008 20:46 napisał:
W sumie te nagolenniki byłyby fajne

^Etylos [1] dnia 12.11.2008 20:46 napisał:
złote penisy w formie amuletów!

~mati90 [7] dnia 12.11.2008 17:45 napisał:
Co do tego, że tylko 5 lvl w dół to nie ma sensu...borka by miała tylko kilka osób w zasięgu. RISTA wygrałeś zawody :D!

~Monczek [7] dnia 12.11.2008 16:59 napisał:
O, walka... może kiedyś... ale to już dalekosiężne plany , przydało by się w "jakiś" sposób wymienić na bardziej interesującą ;p

*RiStA [1] dnia 12.11.2008 16:58 napisał:
ja bym wprowadził czołgi !

~Monczek [7] dnia 12.11.2008 16:57 napisał:
Eh... W interesie adminów i graczy było by 1. wywalenie wysp 2. Opracowanie pomysłów (A tych graczom nie brakuje =P ), wysłanie ich do adminów którzy wybrali by te najbardziej realne i interesujące , wstawienie ich do ankiety , i te , na które zagłosuje większość graczy wstawić do gry ;-P 3. Szczerze to myślałbym o doszlifowaniu (a najlepiej zmianie ) autorskiego skryptu forum ( nie chodzi mi o FH) , jakiś support na zasadzie od graczy dla graczy , faq , poradnik i jedziem , cc powstaje z grobu :P. Pewnym sposobem na koksiarzy było by ograniczenie na wszystkich światach np. takie jak na smoczej.

~Andrin [7] dnia 12.11.2008 16:51 napisał:
popieram, dobrze że gra się rozwija, ale może by coś zrobić z walką by była bardziej nieobliczalna.

~Sunrix [7] dnia 12.11.2008 16:31 napisał:
@Ashley Rozwijając Twoją myśl można dojść do wniosku, że po co wogóle eq w tej grze bo tylko kredyciarze będą mieli najlepsze, a tak wogóle to po co lvl bo tylko kredyciarze będą mieli najwyższy lvl :p Jestem na TAK, ponieważ gra powinna się rozwijać i powinny od czasu do czasu być jakieś updaty żeby uczynić tą grę mniej monotonną i przyciągnąć większą liczbę graczy :)

~xxxslonxxx [1] dnia 12.11.2008 15:33 napisał:
pomyslalem jeszcze ze fajne bylyby zestawy przedmiotow bo bardzo urozmaicilo by to poszukiwania na eksploracji i zaciekawilo graczy ale nie wiem czy jest to wykonalne

~xxxslonxxx [1] dnia 12.11.2008 15:30 napisał:
uwazam ze dobrym pomyslem byloby dodac cos w stylu bizuterii czyli po prostu dodatkowe miejsca na item. rekawice i buty uwazam za dobry pomysl ale tylko jesli urozmaici on gre i dostarczy wiecej mozliwosci dla WSZYSTKICH graczy a nie tylko dla bogatej i dobrze rozwinietej czolowki. oprocz tego mogloby byc tak ze rekawice zwiekszaja obrazenia broni a buty czy pas np podnosza statsy zbroi

^Ashley [1] dnia 12.11.2008 12:19 napisał:
jestem na nie!!!!! Oczywiscie nowe rzeczy przydadza sie kredyciarzom i tylko oni beda sie bogacic. A inni ktorzy graja tutaj od "zawsze" oraz nie wydaja kasy na kodyu i kredyty niczego sie nie dorobia!!! Wprowadzenie nowych rzeczy umila gre tylko kredyciarzom. 1000dni temu gra na CC byla znacznie milsza i latwiejsza :P pozdrawiam i jeszcze raz jestem na NIE

~Wyplat [1] dnia 12.11.2008 12:15 napisał:
Pomysł pracy jest do bani bo wielu graczy poleci sobie do pracy w godz nocnych i powiedzmy wtedy godz duchów straci swój urok bo większość w pracy :) a jeśli w pracy to brak możliwości ataku takiego gracza natomiast jeśli można atakować no to nieboszczyk nie pracuje chyba że praca 24 godz tak jak w wypadku poszukiwania wyspy. No i zdjąć tą głupawą opcje że jeśli gracz poszedł szukać wyspy i nie logował się przez 2 tyg to nie można z nim walczyć jak takiego ubić jeśli dostanie się na niego questa? Miksturką no to jak on znajdzie tą wyspę jeśli jest martwy w mieście ;P

^Haku [1] dnia 12.11.2008 10:59 napisał:
1 głos przeciwko

^kobe24 [1] dnia 12.11.2008 10:14 napisał:
nie

^X-Pack [1] dnia 12.11.2008 09:42 napisał:
e tam ;p odbijają sie czasem;p;p

prince ~taxor [1] dnia 12.11.2008 09:13 napisał:
Proponowałbym uzupełnienie ekwipunku w broń pomiędzy 40, a 50 levelkiem, bo na razie wygląda to dosyć kiepsko, nie unikatów, ale ogólnie dostępnej broni, staty na poziomie 45-50 i poprawić szybkość broni. Zmniejszyć natomiast zasięg ataków od 40 levelu, do pięciu w górę i w dól, gra stanie się bardziej zrównoważona, gdyż obecnie trudno cokolwiek powiedzieć na temat walki kolesia z 40 levlu z kolesiem z 53 levelu, wygląda to na kiepski żart, a nie na walkę

~Urahara_Kisuke [7] dnia 12.11.2008 07:06 napisał:
I don't give a fuck ! - POLAĆ MU :D

~sahiel [7] dnia 12.11.2008 06:46 napisał:
Moim zdaniem bardziej rozwinięte cc powinno przyciągać nowych, nie odstaraszać. Każdy, kto pamięta jaka na początku cc była "bida" może pewnie się ze mną zgodzi, że wtedy było bajerancko. Ale teraz jest tyle wypakowanych mmo, czy tam bb na necie, że na "tamto" cc mało kto zwrócił by uwagę. Dlatego rozbudowanie i urozmaicenie gry moim zdaniem jest dobrym rozwiązaniem- zarówno dla nowych jak i starych. Co do koksów- I don't give a fuck, i to samo radzę reszcie. Oni zawsze będą silniejsi, więc wprowadzenie jednego itemu więcej NIE ZROBI różnicy. (Wybaczcie, jeśli poruszyłem coś już poruszanego, nie miałem czasu na czytanie wszystkich komentów;p )

^Bodzio [1] dnia 12.11.2008 00:04 napisał:
Według mnie wprowadzanie nowego elementu wyposażenia jest całkowicie nie potrzebne. Wystarczy dodać parę nowych ciekawych zbroi lub hełmów :) Rozpatrzył bym natomiast kwestię ekwipunku zależnego od rasy bądź płci. Narazie poza skilami rasy niczym się nie rówżnią. Zrównoważy to trochę liczbę orków i ludzi gdyż itemki orków będą tańsze gdyż mniej rozchwytywane :)

prince ^Uliminate [1] dnia 11.11.2008 23:32 napisał:
wajsu zauwaz ze napisalem o bonusach do +3 moze tak +5 ale nie +15 xD takie koksy to przesada xP no a poza tym twoje nie maja zadnego defa co czyni z nich item a nie spodnie ^^

prince ^Uliminate [1] dnia 11.11.2008 23:28 napisał:
oczywiscie przedstawilem tu tylko mala czesc calego pomyslu i staralem sie tak naj ogolniej opisac ale wrazie potrzeby gdyby ktorys z adminow bylby zainteresowany moglbym dokladnie powiedziec o co chodzi ;] a jesli chodzi o ikonki i nazwy to mozna by zrobic narzedzie w kreatoorze swiata do dodawania obrazkow (o jednej ustalonej wielkosci pixeli) co skrocilo by okres wdrazania tego systemu... przynajmniej o wymyslanie obrazkow i nazw ;] Ale i tak proces ten byłby dośc długi i zanim wszystkie zbroje i helmy (a moze i nowa czesc ekwipunku) z takimi bonusami zostalyby wprowadzont to minie sporo czasu :P

^wajsu [2] dnia 11.11.2008 23:28 napisał:
hydrauliczne bokserki -1 [klasa: 2] [sila: +15] [bonus: zręczność -1] (lvl:26) :) oczywiscie dostepne w pracowniach :)

~Urahara_Kisuke [7] dnia 11.11.2008 23:21 napisał:
JA pomysł popieram, jest jak najbardziej rozsądny cho pracochłonny

prince ^Uliminate [1] dnia 11.11.2008 23:19 napisał:
wcale nie z diablo :P kazda gra mmorpg w jaka gralem ma jakis system ulepszen zbroi broni itd ;) dlatego jak wchodze na cc i zdobywam nowy lvl to irytujace wrecz staje sie dla mnie to ze na nowo osiagniety poziom mam tylko jedna lub dwie zbroje ;] a tak moglbym sobie wybrac caly zestaw ekwipunku ktory dalby mi optymalny efekt jaki tylko bym sobie zalozyl xD!

prince ^Uliminate [1] dnia 11.11.2008 23:13 napisał:
Jaki cel tego rozwiązania które przedstawiłem?! hmm obecnie sterydy kosztują koło 4kk - wiec ekwipunek z bonusami zmniejszyłby zapotrzebowanie na te... ktoś może powiedzieć: 1 - wprowadzenie tych rzeczy wyprze stare dotychczasowe z użycia... ODP - raczej nie ponieważ nowe zbroje z bonusami miałyby obniżoną obronę i brak uniku co każdy mógłby wykorzystać po swojemu - jeden woli mieć większą obronę a inny uzupełnić to statami. 2- Ceny tych nowych zbroi będą jeszcze większe niż dotychczasowych i na takim 70 lewlu z 10kk za zbroje będe płacił 20kk >.<" ODP -Nie jeśli! zbroje te zostana dodane wszystkie na raz! a nie jak dotychczas od czasu do czasu (patrz przykład membrany która po dodaniu usiągnęła kosmiczna cenę a teraz już sie ustabilizowała) a poza tym ceny powinny być porównywalne z tymi obecnymi dlatego że... hmm jak to wytłumaczyc xP pokaże na przykładzie! Membrana Tectoria [klasa:curio] [obrona:71 [unik:7%] [lvl: 64] nie wiem ile chodzi ale załóżmy te 10kk a teraz czy zbroja na 64 lvl bez uniku a z obroną 61 (10 mniej niż membrana) i dodatkowymi 2 statami kosztowała by wiecej?? myślę ze cena byłaby porównywalna :P

~Urahara_Kisuke [7] dnia 11.11.2008 23:07 napisał:
Ultimate pomysł z diablo tak mi się wydaje albo podobnego rpg ;) Ale to nie znaczy ze chybiony, moim zdaniem bardzo dobry. Jeśli admini zarabiają na tej grze to myślę ze byli by w stanie przy pomocy graczy wprowadzac takie ulepszenia. Było by to wręcz doskonałe :)

prince ^Uliminate [1] dnia 11.11.2008 22:57 napisał:
A wiec tak: Jak najbardziej ZA - uważam że powinno się pojawiać jak najwięcej, jak najbardziej różnorodnych itemków, tak by gracz mógł wybierać na danym poziomie między kilkoma różnymi opcjami! Mam pewien pomysł który mógłby nawet wypalić ;] Jak wszyscy wiemy jest w cc kilka buildów postaci min oparty na sile lub zręczności. Tak wiec gracz pakujący w siłę ma oczywiście mało innych statów - Rozwiązanie dotychczasowe wypakować sobie braki statpackami. Moja propozycja - hmm przedstawie to na przykładzie dla zbroi: Gracz 26 lvl wszystkie staty w sile - na tym lvl ma dostępna teraz tylko zbroje " Szatan [klasa: rare] [obrona: 44] [unik: 3%] [lvl: 26]" wg mojego założenia miałby on dostępny wachlarz zbroi do wyboru przykład "Zbroja płytowa [klasa: 1] [obrona: 30] [bonus: zręczność +2] {lvl:26]" jak widać na tym samym poziomie mógłby on wybrać miedzy zbroją standardową z dużą obroną i nikiem a zbroją z bonusem ale obniżoną obroną i brakiem uniku... Oczywiście takich zbroi na 26 musiało by być kilka i np z bonusem od +1 do +3... A w połączeniu z takim samym wachlarzem asortymentu dla innych cześci ekwipunku byłoby to niezłe urozmaicenie dzięki któremu trzeba by po kombinować ;] WIEM że takie coś wiąże się z potrzebą na wiele obrazków itp lecz to można zlecić dla graczy... (ja sam może znalazłbym kilka obrazków zbroi gdzieś na kompie które kiedyś zrobiłem) ;]

*FIHU [1] dnia 11.11.2008 22:41 napisał:
jestem ZA, rękawice, buty itd jak najbardziej... w sumie co tu myślec, ściagnąc pomysł z diablo :D :P

~LordVlad [1] dnia 11.11.2008 22:14 napisał:
Dobrze, że już są zbroje, bo w Szczecinie karzą mandatami panie opalające się topless

^Jason_Bourne [1] dnia 11.11.2008 21:48 napisał:
Majtki :) dla pan stringi :P dla panow bokserki :P

dead_knight ^Mustafa [1] dnia 11.11.2008 21:47 napisał:
ZA ! spodnie i rekawice byly by dobre

prince ^mati90 [1] dnia 11.11.2008 21:43 napisał:
Zgadzam się, że nowych graczy może odstraszać trochę tak rozwinięta forma cc...ale co zrobisz? Łysy jakbyś nie zrobił to i tak zawsze ci co wysyłają esy są na wygranej pozycji. I tego nei zmienią ani inne itemy, ani ograniczenia cenowe, ani zmiana zasad ani nic innego. po to właśnie te smsy są. Są chyba tylko 3 drogi postępowania, mianowicie zaakceptowanie tego, wysyłanie sms lub kasacja konta ;P Pker to dopiero jest paradoks. Doszłoby do tego, że na sprzęt na wysokie lvl stać byłoby tych z niskich lvl, ale nie tych high. Gdyby były same koksy to byłaby równowaga w grze ;P Więc są koksy i biedaki. Trochę nam brak "klasy średniej", ale to jest chyba bolączka większości gier mmorpg. Co do zadań faktem jest, że spora część jest kosztowna i nieopłacalna, ale ostatnio dochodzi coraz więcej questów i niektóre są naprawdę sensowne. I pamiętajcie, to my tworzymy te questy (przynajmniej po części ;P) więc to my odpowiadamy za ich użyteczność. Robczis brawo. Jeden z najbogatszych, a mimo wszystko patrzy na dobro ogółu :D

~Urahara_Kisuke [7] dnia 11.11.2008 21:35 napisał:
W jednej grze zwanej MU były resety postaci, postacie zaczynaly od 1 levela ale z dodatkowymi opcjami i oczywiscie z kasą jaką miały po dobiciu do odpowiedniego levela. Działało to z pewnoscia na korzyśc graczy i samej gry. Admini zauważyli że gra upada, takie są fakty dlatego na łeb na szyję zaczeli urozmaica nam życie. Nie jestem przeciwny temu, jestem wrecz za ale w rozsądny sposób. Należalo by coś zrobic z koksami, to są fakty. I usunąc kredyty ale to odpada odgórnie ;)

~Pker [7] dnia 11.11.2008 21:23 napisał:
jescze powinno byc tak ze jest duzo nieruchomosci okolo 40 ;p i im wyzszy lvl ma gracz tym mniej pieniedzy dostaje,tak samo mogloby byc z praca ;]

^dragonos [3] dnia 11.11.2008 21:14 napisał:
JUŻ DOŚĆ KIEDYŚ CC BYŁO LEPSZE BEZ TYCH WSZYSTKICH DODATKÓW ! dziękuję xD

^Łysy [1] dnia 11.11.2008 20:59 napisał:
Jak EQ bedzie bardziej dostepne to gracz bedzie grał dalej i nie bedzie rezygnował tak szybko. W ogole jak ktos teraz by zaczał grac by zobaczył tyle funkcji to by powiedział PASS koncze juz. Zreszta na forum sie wypowiadałem na ten temat jak ktos bedzie ciekawy o co chodzi to tam zajrzy. Ja mowie NIE jak narazie.

lcaacl ^lcaacl [1] dnia 11.11.2008 20:57 napisał:
nie chce mi sie czytac, ale ja proponuje spodnie, i wlasnie jak w poczatkowej odpowiedzi kogos zeby bylo dostepne na poczatku te slabsze w wiekszej ilosci bo tak to zanim sie wyszstko nasyci i kazdy zdobedzie dla siebie nawet te najsabsze to ich ceny beda trzy zerowe.

^Łysy [1] dnia 11.11.2008 20:52 napisał:
Mati90 w tym rzecz same koksy teraz sa i gra traci rownowage. Co to oznacza przykładowo zwykły gracz nie moze sie wybic tak jak ten co koduje. Pytam sie gdzie jest rownowaga. Potrzeba zmiane w tym kierunku. By zrobic tak zeby Admini mieli zyski a przy tym nie stracił gracz. Jednym z krokow opisałem nizej. Mozna zrobic burze mozgow na forum i ta rownowage zatrzymac. Gra idzie ciagle do porzadu to jest plus. Ale przy tym jak leci do przodu tez sie cofa bo nie daje szansy gracz tym co nie wysyłaja SMS'ow. Zadania sa juz przesadzone i ciagle sa o tym samym. Trudno jak ktos teraz na zmianach straci trudno kazdy traci w tej grze ciagle cos na wartosci spada.

^robczis [1] dnia 11.11.2008 20:51 napisał:
amulety lub pierścienie, ale wprowadzane stopniowo na bardzo niskie lvle, z czasem rozwijane na wyższe lvle. Bez szaleństwa od razu, bo już średnie itemy osiągną szybko ceny kilku kk, rozejdą się po najbogatszych i cała zabawa zamknie się w pewnym kręgu graczy a niech to będzie dla wszystkich, niech powstanie najpierw odpowiednik takiego "Polo", które każdy będzie mógł założyć i dalej niech przyrastają systemetycznie itemy na coraz wyższe lvle.

^kamilt [1] dnia 11.11.2008 20:48 napisał:
jestem na NIE, adminom to pasuje, bo ludzie beda wydawali KR, a oni beda zarabiali kase.

^Łysy [1] dnia 11.11.2008 20:48 napisał:
sahiel Racje własnie o to mi chodzi. Ze mozna spokojnie zrobic tak ze przedmiot wystawiony w butiku moze kosztowac max 5kk i wprowadzic w gre rekawidze spodnie amulety itp i dzieki temu wszystko bedzie miało swoja rownowage:).

~Mobster [2] dnia 11.11.2008 20:44 napisał:
piszcie tego więcej to na pewno to vex przeczyta;p mi się podoba to co wymyślił tomP po części ale nie do końca;) bo są tacy osobnicy którzy wykonali już wszystkie questy co za tym idzie nie są loU lvle i będą tylko otwierać zadania specjalne i od razu dostawać itemy;) a co do ogólności sprawy jak już mówiłem jestem za spodniami najlepiej żeby na poczatku były słabe tak do 20lvla żeby każdy gracz mógł mieć podobne;p a potem żeby dopiero były wprowadzane lepsze;)

~LordVlad [1] dnia 11.11.2008 20:41 napisał:
Popieram cię Pker! Obecnie zdobycie nieruchomości graniczy niemal z cudem

~Pker [7] dnia 11.11.2008 20:37 napisał:
zamiast tego mozna by takze wprowadzic nowe nieruchomosci i zwiekszyc ich dotychczasawa ilosc

~Arantia [1] dnia 11.11.2008 20:32 napisał:
a moze pomyslmy niekonwencjonalnie ^^ moze zrobic tak, ze na explore mozna znalezc, ale itemy bede nie od danego lvlu tylko do danego lvlu np.do 30 lvlu ^^ wprowadzac powoli, dzieki czemu osoby na nizszych lvlach dogonia tych wyzej i jak sie juz troche zrowna to wtedy bedzie zabawnie ^^

^TomP [2] dnia 11.11.2008 20:27 napisał:
Może to nie na temat jest ale rozwiązało by nieco kłopot nierówności majątkowej itp. Więcej kasy = droższe itemy a nie o to chodzi. Wiadomo, że każdy z nas chce mieś super EQ i równe szanse. Może by warto wprowadzić zadania Specjalne dające naprawdę dobre itemy i mobilizujące jednocześnie do gry np. Zadanie którego wykonanie gwarantuje nam np. Skleryta ale wymagające zaliczenia 10 zadań łatwych, 3 średnich i lv.46. Więc albo muszę wbić 4 levele więcej by go mieć i zrobić zadania albo uzbierać kupe kasy i mieć go wcześniej. Dlatego uważam że wprowadzenie dodatkowych żródeł dochodów nie jest konieczne, kiedy można urozmaicić grę łącząc przyjemne z pożytecznym.

^adammaster36 [3] dnia 11.11.2008 20:26 napisał:
jestem za

prince ^mati90 [1] dnia 11.11.2008 20:22 napisał:
Wrzucenie tylko na explo też spowoduje, że koksy wykupią. Ja osobiście widzę 2 rozw: 1)wrzucenie na explo tych co słabszych w wielkich ilościach, a lepsze wprowadzi się za jakiś czas 2)wrzucenie na zasadzie kilku dostaw do królewskiego

prince ^mati90 [1] dnia 11.11.2008 20:20 napisał:
Bez żartów, choć pomysł nowej umiejętności nie jest zły, bo ability w koncu są zamieniane na staty...ale pytanie czy nie wymusi to wielkich zmian w postaciach graczy i lawiny resetów

~Arantia [1] dnia 11.11.2008 20:20 napisał:
ja bym wprowadzil rekawica, spodnie i buty, ale nie od razu.... na poczatku takie rzeczy moznaby bylo znalezc tylko na exploracji, dzieki czemu szukanie byloby oplacalne, bo w miescie sa multikilerzy non stop; sklepy i bazar bylyby bardziej oblegane, co ustaliloby jakas cene globalna - nie wstawialbym tych przedmiotow do domu aukcyjnego bo koksy wszystko wykupia a przeciez nie chodzi o to chyba??

~Szkodnik [1] dnia 11.11.2008 20:07 napisał:
Zrobic itemy rozne dla innych ras......i kolejna umiejetnosc....ktora po 25 ab, daje 3 razy wiecej xp z wlaki i 5 razy wiecej zlota...

prince ^mati90 [1] dnia 11.11.2008 20:07 napisał:
Ceny w państwowym już i tak w większości są albo beznadziejnie wysokie albo niskie, rzadko co jest w podobnej cenie co od graczy ;P No tak, nie tak szybko, początkowo byłoby fajnie, ale trzeba myśleć o przyszłości...skąd teraz kryzys na giełdzie (tej prawdziwej:P)? Myśleli o tu i teraz, a nie o przyszłości i tak się skończyło. Jak z kolei znów będzie tyle kasy to się skończy tak jak kiedyś (dość dawno, więc pewnie tylko część pamięta) czyli podatki i ucięcie wszystkim kasy do 1kk max i znów będzie zadyma.

~Urahara_Kisuke [7] dnia 11.11.2008 20:03 napisał:
więcej kasy to wyższe ceny ale nie wszystkiego, niektóre itemy tylko pójdą w gorę, pozatym nie zmienią się ceny w sklepach państwowych, mimo wszystko miało by to korzystny wplyw, pozatym ceny nei posżły by wcale tak szybko w górę

~LordVlad [1] dnia 11.11.2008 20:03 napisał:
Racja mati90! Ale w życiu prowadzi to wzrostu inflacji, a w konsekwencji do destabilizacji rynku, a następnie do dewaluacji pieniądza :)

~Nika2272 [7] dnia 11.11.2008 20:03 napisał:
TomP popieram. nie wiem czy któremuś z nas wpadło by coś takiego do głowy. elfom coś na zręczność xD

^mati90 [3] dnia 11.11.2008 19:58 napisał:
Znacie w ogóle jakieś podstawowe zasady działania gospodarki? Więcej kasy=wyższe ceny=zero różnicy A kasa nijak na expienie nie wpłynie ;P

^$oul [1] dnia 11.11.2008 19:51 napisał:
Mozna dodac jakas miksturke badz item ktory dodaje speeda do miecza

~Monczek [7] dnia 11.11.2008 19:48 napisał:
Mam nadzieję , że jutro będzie wzrost cen aukcji o 10 :P

^lord_x [2] dnia 11.11.2008 19:46 napisał:
Będzie to także z zyskiem dla graczy prowadzących aktywną grę, gdyż Ci,co jak słusznie zauważyłeś, mają ograniczony dostęp do kompa, zaczną szybciej lvl i będzie więcej ludzi, z którymi będzie można walczyć, poza tym ożyje handel, gdyż będzie więcej gotówki na rynku, i Ci, co sobie słabo radzą będą wreszcie mogli kupić, chociaż średniej jakości sprzęt!

~Monczek [7] dnia 11.11.2008 19:44 napisał:
Dobre tompek xD Ja jako ork miałbym najgrubszą zbroję.

~Urahara_Kisuke [7] dnia 11.11.2008 19:43 napisał:
LordVlad w tym się zgadzamy ;) TomP też ma dobry pomysł ale raczej adminom nie bedzie sie chciało tyle zmienia cho to bylo by genialne

^mati90 [2] dnia 11.11.2008 19:35 napisał:
lord_x wyrównać szanse tych co nie chcą siedzieć w nocy? To może w ogóle wyrównajmy też szanse tym co im się nie chce siedzieć za dnia? i w ogóle wszystkim? Nie chce się komuś siedzieć to na tym traci. Oczywista sprawa. A ci co nie mogą...bywa, to tak jak jedni mają szybszego neta, inni wolniejszego, jedni ciągle dostęp do kompa, inni czasem.

^TomP [2] dnia 11.11.2008 19:32 napisał:
A może by wprowadzić rękawice, spodnie, i amulety, ale dana rasa może używać tylko jednej rzeczy - np. ludzie spodni a pozostałych nie - zawsze to jakieś urozmaicenie i loteria. No i dorobić będzie można a przedmioty staną się bardziej "unikatowe" bym powiedział. Oczywiście trzeba by było urozmaicić trochu właściwości przedmiotów żeby nie zepsuć klimatu podziału i dopasować je umiejętności podstawowych danej rasy. Wg. mnie takie rozwiązanie by miało sens.

~LordVlad [1] dnia 11.11.2008 19:32 napisał:
Racja Urahara_Kisuke! Chciały równouprawnienie to niech chodzą w spodniach ;)

~Urahara_Kisuke [7] dnia 11.11.2008 19:29 napisał:
LordVlad...troche śmiech...bez świrowania

~LordVlad [1] dnia 11.11.2008 19:19 napisał:
Jeśli wybierzecie spodnie to proponuję pomyśleć o paniach może nie wszystkie kobiety żyjące w CC chcą nosić spodnie.

~Hefajstom [3] dnia 11.11.2008 19:15 napisał:
oczywiście na tak, niech to będą spodnie albo amulety z podziałem na klasy 1,2,3,uniqe

^farmer [1] dnia 11.11.2008 19:14 napisał:
Powodzenia Vex w czytaniu tego wszystkiego:P

^lord_x [2] dnia 11.11.2008 19:13 napisał:
Praca wyrównuje szanse tych, co nie mogą lub nie chcą siedzieć w nocy.

~Pker [7] dnia 11.11.2008 19:13 napisał:
mati ale dla niektorych praca w nocy tez bys sie przydala,moze wiec jakis limit np 5h pracy dziennie? oczywiscie moglaby byc mozliwosc awansu zawodowego jak i degradacji ;o

prince ^mati90 [1] dnia 11.11.2008 19:11 napisał:
Co do pracy popieram erohoza...więcej kasy-mniejsza wartość pieniądza. A praca na noc to też głupia rzecz, bo wyklucza polowanie w akcesach. Sam tam prawie nic nie kupiłem, ale dla niektórych to jest dobre źródło dochodu i...uczciwsze, cc zawsze było grą, przy której trzeba siedzieć by coś osiągnąć, stąd taka "praca' przeczy trochę idei gry

~Pker [7] dnia 11.11.2008 19:08 napisał:
vex jak juz byscie sie zdecydowali ;/ to nie wprowadzajcie tego na smocza.Przydalaby sie opcja edytowania...

~Urahara_Kisuke [7] dnia 11.11.2008 19:04 napisał:
I dla zasady można by jeszcze PR na prace też tracic. A co do piekilnych tarcz to w sumie jest kilka itemów które się tak samo nazywają np. złor

^PawelloLBN [3] dnia 11.11.2008 19:02 napisał:
idą święta, idzie mikołaj ;p będą prezenty :D

~Pker [7] dnia 11.11.2008 19:01 napisał:
jakby to powiedzial Kuba Wojewodzki : "JESTEM NA NIE".I tak zeby cos osiganac w CC w tym zdobyc eq trzeba wydawac kase wiec po co jescze bardziej poglebiac roznice pomiedzy koksami a normalnymi ;p z 2giej strony to wasze zrodlo dochodu,ale bez przesady ... ;/

^lord_x [2] dnia 11.11.2008 18:59 napisał:
Praca i bank to nie to samo, gdyż podczas pracy nie mógłbyś wykonywać innych czynności związanych z grą

~wilk [7] dnia 11.11.2008 18:56 napisał:
tak, ja tu zasuwam na explo mignelo mi ze piekielna tarcze znalazlem, caly podjarany klikam przenies do schowka a tu sie okazuje ze to ten drugi syf :p

^PawelloLBN [3] dnia 11.11.2008 18:50 napisał:
zauważcie, że pierścienie już w grze są ;D więc trzeba by je wyoutować :p spodnie - GOOD, dobrze emi powiedział, że im lepsze(czyt. więcej obrony) tym bardziej spowalniają ;D a vex wpadło mi takie coś w oczy, że mamy na CC dwie piekielne tarcze tj. zbroja i tarcza - bez sensu

sir ^CC--JJ [1] dnia 11.11.2008 18:50 napisał:
popieram pracę

*Erohoz [1] dnia 11.11.2008 18:46 napisał:
a i jeszcze lord jedna rzecz wprowadzenie pracy na CC spowoduje inflację jak chcesz o tym pogadać i przekonać sie jak upada twój pomysł to mozesz napisać do mnie pw (na dowolnym świecie)

prince ^mati90 [1] dnia 11.11.2008 18:45 napisał:
Łysy dla Twojej wiadomości wysłałem 2 sms na tą grę w sumie...bo kiedyś miałem godz do końca rozliczenia i 5 zł ;P Sam mam kryształa i wiem, że to syf, tak jak mirr, który też mnie kosztował majątek i podgrzyb i inne gówna, ale takie już jest życie. Poza tym Łysy pamiętaj, że np ja czy Ty mamy jeszcze sporo rzeczy do wymiany, ale jest grupa ludzi, która nie ma już co kupować więc zasuwa tylko w staty...i np dlatego staty są poza zasięgiem normalnych graczy. Brak rozwoju oznacza cofanie się;P

+d:o) [2] dnia 11.11.2008 18:42 napisał:
Ja uwazam, jak juz byla mowa ;] ze moga to byc i buty i rekawice, co do wisiorkow, to ja bym sie wstrzymal, bo nei bedzie co wlozyc jako item ;p

*Erohoz [7] dnia 11.11.2008 18:42 napisał:
lord_x praca to to samo co bank ja na Styksie nie użyłem ani jednego kodu (oczywiście używałem te kupowane od graczy) a poza tym praca to to samo co bank tylko ma inną mechanikę działania (dla ścisłości na karmie przez te ponad 1000 dni gry wydałem na kody ok 40-50 złotych, reszta kupowana od innych graczy)

~Urahara_Kisuke [7] dnia 11.11.2008 18:41 napisał:
10 % z ataku powiedzmy 300 to wcale nie dużo. Ja również uważam ze jak w każdym rasowym rpg powinno by całościowe wyposażenie a brakuje nam spodni. Piszecie z ironia itd.ale zobaczycie że na amulety pierścienie itd. tez przyjdzie czas a ja jaestem jak najbardziej za stopniowym wprowadzaniem tego wszystkiego. W koncu chyba nikt nie chce żeby CC było najuboższym rpg na rynku prawda? :P

~Avathar [7] dnia 11.11.2008 18:34 napisał:
Pawello - po kiego od razu popadasz w skrajność?:P

*emi [3] dnia 11.11.2008 18:28 napisał:
Moim zdaniem do pelnego ubioru brakuje nam tylko i wylacznie spodni :D i mamy wszystko. Dzieki spodnia mozna bedzie wprowadzic jeszcze jedno urozmaicenie czyli podczas walki uzywac ataku w tyrybie losowym gdzie ma udezac w helm, tarcze czy spodnie. No i zeby spodnie im lepsze tym wiecej spowolnienia poniewaz kute by byly z mocniejszych no i grubszych stalil czy materialow :)

~Nika2272 [7] dnia 11.11.2008 18:20 napisał:
zgadzam się z LORD_X praca to dobry pomysł ;) można dać na noc i kasa się nabija ;p. Czemu uczepiliście się spodni? teraz Wam przeszkadza, że jesteście bez nich (jako postacie w grze)?? Sahiel czytałam książkę i tam jeden ród miał takie godło xDD

~LordVlad [1] dnia 11.11.2008 18:18 napisał:
Popieram. Przydały by się jakieś Adidasy lub Nike, dzięki którym można by było dalej biegać :)

^PawelloLBN [3] dnia 11.11.2008 18:16 napisał:
to ile byś chciał ?? 1%?? może 0,01??

~swajsu [7] dnia 11.11.2008 18:10 napisał:
a to spodnie a to tanto,moze plaszcze,pierscionki,rekawiczki i amulety-to i tak elementy znane z rpg dlaczego tu ma brakowac?gra sie rozwija i fajnie czy ktos cos kiedys kupil czy nie i tak wiele osob nie gra.na to miejsce sa nowi gracze a w elektroniczne bierki im sie szybko nudzi.jestem pelna buzia za urozmaiceniami :)

~Avathar [7] dnia 11.11.2008 18:09 napisał:
Bo 10% to jest dużo:P

^PawelloLBN [3] dnia 11.11.2008 18:08 napisał:
dlaczego myślisz że 10% to za dużo??

~sahiel [7] dnia 11.11.2008 18:00 napisał:
What's the point Łysy? W grze nie ma limitu lvli, więc oczywistym jest, że muszą wychodzić coraz lepsze przedmioty. Naturalnym jest też zjawiskiem, że jedne tracą na wartości, gdy na rynek wchodzą drugie. Nie ma więc sensu narzekać, że wydało się na coś tyle i tyle, a teraz jest słabe i warte tyle i tyle.

~wilk [7] dnia 11.11.2008 17:51 napisał:
jestem za, ale amulety które zmiejszają obrażenia o aż 10% to przesada, gdyby mniejszy był ten procent to może... najlepsze to i tak chyba były by spodnie ;]

^THCLORD [2] dnia 11.11.2008 17:49 napisał:
jestem na tak za spodniami

~Monczek [7] dnia 11.11.2008 17:41 napisał:
Btw. to jest już czysta dyskryminacja , że uroki nie są rzucane na bossów ;P

~Sunrix [7] dnia 11.11.2008 17:39 napisał:
Popieram pomysł i tak jak większość jestem za spodniami ;)

~Findan [1] dnia 11.11.2008 17:29 napisał:
"proponuję jakieś amulety,które edukują obrażenia np o 10%"zgadzam się z tobą PawelloLBN dobry pomysł.Ewentualnie mogą być rękawice bo buty są już jako item ale spodnie też by się przydały żeby nie trzebabyło chdzić bez nich.

sir ~Antek [1] dnia 11.11.2008 17:25 napisał:
ja jestem na tak :D

sir ^radziu666 [2] dnia 11.11.2008 17:21 napisał:
Moim zdaniem,jeżeli zrobicie to rozważnie,czyli tak aby nie pogłębić wielkiej przepaści między koksami a resztą,to powinno być OK.

^Łysy [1] dnia 11.11.2008 17:20 napisał:
Mati90. Wyjdzie sprzet nowy ktory sie rozniesie jak kryształ i bedzie warte to 4kk a nie 10kk. Wiec o czym ty mowisz wiem ze lubisz wysyłac sms. Ale dla mnie to jest przesada juz. Ja kupiłem kryształa z mysla ze bede miał naprawde bron dobra na długi czas okazuje sie ze to jest syff teraz i kolesie z sinusem maja przewage. Zapłaciłem za nia 11kk wtedy a teraz kosztuje nie całe 4-5kk wiec jak wszystko tak stanieje to nic sie nie stanie.

~Monczek [7] dnia 11.11.2008 17:18 napisał:
Dobrze , że wróciła giełda , giełda + sprzedaż itemów na średnie lvle w butiku i można już powoli zacząć mieć jakieś nadzieje na kasiorke =P

~mati90 [7] dnia 11.11.2008 17:15 napisał:
Łysy to zaczną iść transakcję przez bazar...albo np 5kk plus dokładanie sprzętu. Tym bardziej nie w porządku byłoby względem tych, którzy wydali kilka(naście) kk na coś w ostatnim czasie. To nie jest sposób rozwiązania problemu.

~mati90 [7] dnia 11.11.2008 17:14 napisał:
Każde urozmaicenie się przyda, poza tym większa różnorodność i ilość sprzętu powoduje rozłożenie się kosztów pomiędzy ten sprzęt, dla przykładu jeżeli wejdą mega tanie pierścienie to zmaleje cena tarcz, bo kto wyda więcej kasy by mieć takie same korzyści? Oczywiście zacznijmy od sprzętów słabszych, wprowadźcie je stopniowo. Moderator co do Twojego pomysłu to właśnie takie coś zwiększy ceny, bo spowoduje zmniejszenie ilości sprzętu. Pozdrawiam :)

~Monczek [7] dnia 11.11.2008 17:13 napisał:
Przeciw , na smoczej przestałem lvlować bo szukam na explore jakiegoś EQ i ciułam kaskę na każdy przedmiot, a teraz wy chcecie dodać więcej góffna... może za pół roku ? nie wiem , teraz biorąc pod uwagę ten "kryzys" na smoczej nie opłaca się wprowadzać nowego typu eq bo kasiarze umocnią swoją pozycję.

^Łysy [1] dnia 11.11.2008 17:02 napisał:
Moim zdaniem powinni nałożyć admini limit w butikach najdroższy item za 5kk sprzedac i ani grosza wiecej. I wtedy moga dodac rozmaite pancerze. A i taka głupota :P Moge załozyc Psi łuk i tarcze. Hmmmm ciekawe jak z tarcza bym strzał z łuku... hmmmm.... rozpisałem sie tutaj na forum nikt nie ma zamiaru nawet sie wypowiedziec ;| http://www.forum.ccrpg.pl/?a=show_topic&id=2186&str=0#lastpost ehhh.......

~Cryster [7] dnia 11.11.2008 17:01 napisał:
Też przydałby się jakiś pierścien/amulet, a spodnie to już obowiązkowo :p

~M3fist0 [7] dnia 11.11.2008 16:52 napisał:
zdecydowanie jestem na tak :)

dead_knight ^wajsu [3] dnia 11.11.2008 16:52 napisał:
ja za :)

^Atello [3] dnia 11.11.2008 16:48 napisał:
ja jestem za i bym np na poczatek nie robił jakis koksowatych itemów , tylko takie na nizszy lvl

^Meno [3] dnia 11.11.2008 16:47 napisał:
jestem też za nagolenniki naramienniki amulety pasy pierścienie ;s coś z tego może

dead_knight ^wajsu [3] dnia 11.11.2008 16:45 napisał:
ja za :)

sir ^Mniaf [1] dnia 11.11.2008 16:39 napisał:
jestem na nie

^farmer [1] dnia 11.11.2008 16:39 napisał:
konrad89 piszesz o 1 % graczy powyzej 70lvl;P bo poniżej owszem są ludzie ktorzy mają dobry sprzet ale nie wszyscy

~PaTT [1] dnia 11.11.2008 16:32 napisał:
a dla kobiet spódniczki i ewentualnie konie, żeby szybciej uciekać... :D

~Urahara_Kisuke [7] dnia 11.11.2008 16:32 napisał:
Zgadzam sie z lordem ze cos w rodzaju pracy tez bylo by super pomyslem

^dziq [2] dnia 11.11.2008 16:29 napisał:
A ja chciałbym przypomnieć o PROTEKCJI!!! ;p Na co nowe sprzęty, rozbudujmy sam system gdy ;]

^lord_x [2] dnia 11.11.2008 16:28 napisał:
Ja jestem na nie, jak już zostało powiedziane wcześniej, bogaci zdobędą nowy oręż do gnębienia słabszych i przepaść pomiędzy koksami, a resztą będzie się dalej pogłębiać. Proponowałbym raczej, wprowadzić nowy sposób na zdobywanie kasy, bez konieczności wydawania na kredyty, np. coś w rodzaju pracy: udajesz się do pracy na 4 h i przez ten czas nie możesz walczyć itd., za co dostajesz np. 1000 za godzinę.

~konrad89 [1] dnia 11.11.2008 16:28 napisał:
michal, bogaci beda sie bogacic a biedni biedniec...zawsze tak bylo i nic tego nie zmieni chyba ze ktos skorzysta ze swojego pomyslunku i nie bedzie napieprzal na leb na szyje. a co do handlu i wygórowanych cen to gra nie byla by wyzwainem jesli wszystko bylo by w sklepie i szybko by sie nudzila. A wysokie levele nie chca poniewaz maja wygodnie teraz zyjac sobie z genialnymi itemami i nie chca kolejnych wydatkow ktore dodaly by pikanterii i zachwialy ich spokojne zycie, racja?

sir ^CC--JJ [1] dnia 11.11.2008 16:28 napisał:
jestem za ale najlepiej żeby były to amulety lub spodnie

^strus [1] dnia 11.11.2008 16:26 napisał:
Jestem na nie :P

^farmer [1] dnia 11.11.2008 16:22 napisał:
"NIE - bogaci dalej będą się bogacić a biedni dalej pozostaną biedni" popieram teraz dla ludzi którzy grają dla przyjemności czyli bez kr jest trudno kupić coś lepszego na wyzszym lvl bo ceny po 7kk i wzwyz to ostatnio noram...;/ tzn jeśliu miały być to jakieś przedmioty które daja jakiś niewielki dodatek i za nieduze pieniadze to jak najbardziej ale tak zęby to nie były przedmioty "amulety, które redukują obrażenia np o 10%" za x kk...

sir @VeXoriuS [1] dnia 11.11.2008 16:19 napisał:
Mówie o typie przedmiotów, który posiadałby taki sam wachlarz rozbieżności jak hełmy, czy zbroje. Czyli klasy 3,2,1 semi-rare, rare, curio, unique

^wicked_whisper [1] dnia 11.11.2008 16:15 napisał:
Co do pomysłu ,jak dla mnie 50 na 50 ,trochę racji ma łysy ,ale gra na pewno by zyskała pewnego rodzaju urozmaicenie.Mam też pytanie do vexa.Wydałem 180 prków na styksie po 10 pr za ruch i nie ma zadnych komentarzy w sprawozdania z ruchu.Czy to tak ma byc ,ze człowiek wydaje 200k na prki idzie na pola za 10 prków i nawet nie ma komentarza ,ale się sfrajerowałes ,albo nie rón tego więcej?Trochę nie fair

prince ^LeszekZukowski [1] dnia 11.11.2008 16:15 napisał:
ochroniarz na jajka

~*MoDeRaToR [1] dnia 11.11.2008 16:14 napisał:
moja propozycja dotyczaca sprzedazy ,jak wiadomo ceny beda wygorowane przy sprzedazy ,wiec proponuje wprowadzic zakaz sprzedazy ,jak chcesz sie pozbyc to oddaj np,do skupu zlomu , i dostajesz odpowiednia kwote ,a nie ze noowosci i jakikolwiek sprzet na wyzszy lvl osiagaja zawrotne ceny 10kk i sa dostepne tylko dla koksow i kodziazy ,a juz nie dla normalnego gracza

^Bumberschluf [2] dnia 11.11.2008 16:14 napisał:
ja też na nii

+Khal Deepack [1] dnia 11.11.2008 16:14 napisał:
jestem na nie;p

^Raku [1] dnia 11.11.2008 16:13 napisał:
jestem za ale najlepsze beda rzeczywiscie amulety lub ubior taki jhak spodnie albo buty i rekawiczki tylko zeby dla kazdego cos bylo by kazdy mogl pozwolic sobie na koszta.... bo naprawde nie kazdy gra tu po to by wysylas sms i kupowac za kredyty..... niekorzy dlugo zarabiaja by muc sobie cos kupic a z amuletami np ktore daja po 10% obrony to by byl na serio dobry pomysl

DJ_Crimson ^nowakowski899 [2] dnia 11.11.2008 16:11 napisał:
za portki a nie tak od pasa w dół na golasa latać xD

^Łysy [1] dnia 11.11.2008 16:07 napisał:
Wypowiadaja sie ludzie z niskim lvl. Na wysokim lvl takie rzeczy beda kosztowac około 10kk (10milionow) to jest przesada. Stanowczo mowie NIE!!. Chyba ze naprawde wprowadza limit sprzedawanych itemow. Bo te ceny ktore sa w CC to sa przesadne. Potrzeban jest rownowaga w grze. Nie kazdy moze wysyłac sms... nosz kurde!

~Mobster [2] dnia 11.11.2008 16:03 napisał:
według mnie najlepsze by były spodnie... bo co ta za wojownik bez spodni? w majtasach gania?

^m_icha_l [2] dnia 11.11.2008 15:59 napisał:
NIE - bogaci dalej będą się bogacić a biedni dalej pozostaną biedni

~Avathar [7] dnia 11.11.2008 15:55 napisał:
A moim zdaniem dobre będą pierścienie/naszyjniki ;) i tak jak poprzednicy się wypowiadali: stopniowo, nie od razu super itemy za ileśtam kk. W państwowych - nie, tylko z explore. I żeby było trochę logicznie, czyli taki np. pierścień będzie dawał mniej obrony niż dają hełmy

~kosmidis1 [1] dnia 11.11.2008 15:54 napisał:
Zgadzam się z PawelloLBN,cuś w stylu amuletów byłoby super,tylko nie za 50kk dla koksów,tak jak jest z niektórymi nowymi pomysłami,tylko np.za 100-200k w królewskim butiku o losowej porze...

~qrde [7] dnia 11.11.2008 15:54 napisał:
Spodenki / rękawice :) ale spodeneczki by ładniej wyglądały :))))

~Togi [7] dnia 11.11.2008 15:50 napisał:
\najlepszym pomyslem bylyby spodnie ...

prince ~Cesar [2] dnia 11.11.2008 15:48 napisał:
ja proponuje Nagolenniki:)

^Łysy [1] dnia 11.11.2008 15:46 napisał:
NIE

^PawelloLBN [3] dnia 11.11.2008 15:46 napisał:
proponuje jakieś amulety, które redukują obrażenia np o 10%

~Urahara_Kisuke [7] dnia 11.11.2008 15:42 napisał:
Mi pasuje, proponowałbym rozsądnie spodnie ;) buty i rękawice są w akcesoriach

^sahiel [3] dnia 11.11.2008 15:41 napisał:
Jestem za, choć uważam, że powinny być wprowadzane stopniowo; nie od razu unikaty za kilka kk, lecz na początek ogólno dostępne w sklepach.

^Blackness [2] dnia 11.11.2008 15:40 napisał:
zawsze jakieś urozmaicenie ;>

 

Copyright by Crimson Interactive Marek Ajdukiewicz & Kuba Kunkiewicz 2005-2014 // Crimson Creation RPG Engine

faq // regulamin // o witrynie // kontakt // Kreator świata


Wygenerowano w: 0.00553 sekundy, 0.63068 MB