Nowosci
Credits
Highscore
Forum
Banery
Fabuła
Chat
Manual
Gazeta
BLOG
W tej chwili nieodbywa sie zadna sonda
Poprzednie sondy

Partnerzy

arkusze maturalne
Obsługa informatyczna Wrocław
Fotografia
Ginekolog Jelenia Góra
Domki pogorzelica
Alergolog Wrocław
ortodonta wrocław

Głosuj na nas w topliście



Crimson Creation RPG jest to gra on-line z gatunku Browser-Based RPG, w której gracz steruje swoją postacią za pomocą przeglądarki internetowej. W grze możliwa jest interakcja ze wszystkimi użytkownikami, niezależnie czy akutalnie są zalogowani. CCRPG wykracza grubo ponad możliwości typowego rpg i oprócz rozwijania samej postaci, toczenia walk czy zbierania przedmiotów można prowadzić np. własne przedsiębiorstwo, kupować nieruchomości, produkować własne bronie i rozprowadzać je na bazarach... To jednak tylko garstka funkcji , aby się przekonać o prawdziwym potencjale ccrpg musisz sam spróbować! Nie zwlekaj, zarejestruj się na dworze Karmazynowego Króla!



Logowanie
Zaloz konto
Portal swiatow
Login:

Haslo:

Logujac sie akceptujesz regulamin!
Przypomnienie hasla

Miejsce: Panel informacyjny
Opis: Tutaj możesz dowiedzieć się co ciekawego dzieje się w świecie gry

News "Rozbudowa systemu klanów." napisany przez VeXoriuS dnia 09.09.2008

Trwają pracę nad projektem rozbudowy klanów. Narazie przedstawiamy wstępną koncepcję do oceny graczy. Dopiero po Waszej aprobacie będziemy wdrażać cokolwiek w życie.
Link do opisu projektu - kliknij!


[Udostępnij na FB]

Komentarze:

lcaacl ^lcaacl [1] dnia 27.09.2008 19:37 napisał:
ze statami jest zbalansowwanie w klanach bo pozniej kosztuja po 9kk jeden.

lcaacl ^lcaacl [1] dnia 27.09.2008 19:36 napisał:
questy dla klanow, a za respekt ten klanowy mozna kupic tak samo jak w departamenci staty imiejsce dla czlonka.

dead_knight ^Mustafa [1] dnia 24.09.2008 15:22 napisał:
za

~northwestern [1] dnia 22.09.2008 20:35 napisał:
no to kiedyt wchodzi w życie?

^Ojciec_Dyrektor [3] dnia 17.09.2008 11:12 napisał:
No tak . a jakby tak powstał sojusz 2-3 silnych klanów ?? No to chyba i z 50 słabymi klanami byś nie dał rady. Chociaż szczerze mówiąc chyba z 1 mocnym klanem nie da rady i 5-10 słabszych. Ale ja się nie znam :P

^THCLORD [2] dnia 15.09.2008 20:47 napisał:
2-3 slabszych klanów tzn jesli chodzi o klany gdzie sa ludzie 40+ to ja moge 3 takie klanu sam pokonac nawet zdejme zbroje fredo musisz troche pograc jak bedziesz mial rok starzu to wtedy pogadamy

sir ^polkur [1] dnia 15.09.2008 20:26 napisał:
mozna wprowadzic nagrody pieniezne za wygrane klanowki - nie musza byc takie duze, chodzi o to aby bylo ciekawiej :P

~freedo [1] dnia 15.09.2008 19:48 napisał:
ok, ale jezeli dzialaloby to na zasadzie wysp, z mozliwoscia zniszczenia np. budynkow dajacych dodatkowe staty, to wtedy sojusz 2-3 slabszych klanow bylby w stanie pokonac najsilniejszego i nieco zrownowazyc sytuacje...

sir ^polkur [1] dnia 15.09.2008 15:54 napisał:
freedo - bierz pod uwage dobro wszystkich grzaczy, a nie tylko swoje. Nie jestes tu sam!

^THC LORD [1] dnia 15.09.2008 14:40 napisał:
fredo powiedz mi czy ty wiesz co ty piszesz ludzie powydawali po pare kk na wyspe i teraz maja to stracic rozumiem cibie to nie rusz nie masz wyspy i nic nie tracisz a co do ataków to powiedz mi kto by mial szanse obronic wyspe nawet z tym twoim straznikiem przez najlepszymi klanami one by meczyly klanowe wyspe innnych klanów i niszczyly je caly czasz wiec twój pomysl jest chybony sorry za błedy

~Hunkar [2] dnia 14.09.2008 23:56 napisał:
Super pomysl

~wilk [7] dnia 14.09.2008 21:48 napisał:
w dupie był i gówno widział a na dodatek powiedział co wiedział

~freedo [1] dnia 14.09.2008 21:41 napisał:
pisze na podstawie Waszych wypowiedzi ze wiekszosc wysp i tak niewiele daje... a co do zwrotu kosztow to tak jak w zyciu... moze od PZU cos dostaniesz :)))

^m_icha_l [2] dnia 14.09.2008 19:58 napisał:
opatrz na swoj lvl - sredni lvl wyspiarzy i pogadamy

~wilk [7] dnia 14.09.2008 19:48 napisał:
fredo Ty sie tak nie rozpedzaj chyba ze zostanie zwrocona kasa za rozbudowe wyspy, a na rozbudowe troche jest jej potrzeba.

~LuKeL [7] dnia 14.09.2008 19:38 napisał:
jam jest za ;)

~freedo [1] dnia 14.09.2008 19:10 napisał:
5. atakujacy/broniacy to sa gracze,

~freedo [1] dnia 14.09.2008 19:03 napisał:
1. obecne wyspy powinny zostac zatopione (przyroda jest nieobliczalna...;), i tylko klany powinny miec mozliwosc zakupu wysp 2. rozwoj wyspy podobnie + budynki klanowe + siedziba klanu (tez mozliwa do zniszczenia); zyski ida na konto klanu; 3. i tu jest pole na wojny miedzyklanowe...(niszczenie przeciwnika zeby inni kupowali uslugi u nas...); 4. brak mozliwosci blokowania dostepu do wyspy, w zamian stworzenie Straznika KLanu bazujacego np. na srednim poziomie czlonkow klanu ;

~uran51118 [3] dnia 14.09.2008 18:56 napisał:
i jeszcze odbudujcie urząd celny...trzęsienie ziemi nie było w końcu takie duże :P

~uran51118 [3] dnia 14.09.2008 18:39 napisał:
a kiedy zamierzacie wprowadzic ten pomysł?

~wilk [7] dnia 14.09.2008 17:09 napisał:
i w koncu moglibyscie rozkminic cos ze smoczymi kulami. Zeby znow nabraly swoja moc

^bLaNtOnAtOr [1] dnia 14.09.2008 09:30 napisał:
a co z tymi bez klanowymi?

~LordMaL [7] dnia 13.09.2008 22:44 napisał:
polkur napisal : "mozna zrobic questy dla calych klanow - przyklad - czlonkowie klanu musza lacznie zdobyc iles xp w iles godzin" -pomysk ok, jak bedzie nierownowaga ze zdobywaniem exp, bo np jakis klan ma postacie na najwyzszych lvl - kazdy czlonek klanu musi pokonac x przeciwnikow w x czasie

^Rogarn [1] dnia 13.09.2008 21:28 napisał:
Jak już pisałem pomysł dobry, ale moze najpierw należałoby coś zrobić ze Znamieniem smoka i Gazetą??

^adammaster36 [3] dnia 13.09.2008 18:41 napisał:
Jeszcze zależy ile jest osób w klanie.

~Mobster [2] dnia 13.09.2008 18:07 napisał:
questy klanowe to już nie jeden raz były wspomniane aczkolwiek również uważam ,że to byłoby coś:) tyle że jak połowa clanu nie gra albo loguje się raz na tydzień to wtedy taki quest jest dośc trudnY:D

sir ^polkur [1] dnia 13.09.2008 17:59 napisał:
mozna zrobic questy dla calych klanow - przyklad - czlonkowie klanu musza lacznie zdobyc iles xp w iles godzin

^walker [3] dnia 13.09.2008 12:26 napisał:
ups :P miało być za :D

^walker [3] dnia 13.09.2008 12:25 napisał:

prince ~taxor [1] dnia 13.09.2008 08:24 napisał:
wszystko fajnie, ale przede wszystkim preferuje się klanowiczów (bezpłatne odnowy), nie mam zdania, za krótko tutaj siedzę

~GokuX [2] dnia 13.09.2008 02:01 napisał:
za :>

^Bodzio [1] dnia 12.09.2008 22:47 napisał:
Moim zdaniem kolejny pomysł na wywyższenie tych co kupują kody. Więc jestem na nie :)

^Magicu [1] dnia 12.09.2008 20:22 napisał:
podoba mi sie :)

^Meno [3] dnia 12.09.2008 18:52 napisał:
Największa ilość dodatkowych statów: 1) tob [42] karmazyn 2) VET [37] styks i GTW [37] karmazyn 3) BK [36] atl i nbk [36] karmazyn mam nadzieję że się nie pomyliłem ;d

^Ojciec_Dyrektor [3] dnia 12.09.2008 18:32 napisał:
A może ustawcie klany wg ilości dodatkowych statów?? Bo jestem ciekawy jak to wygląda globalnie :) Że tak powiem odbiegając od tematu :)

~Mobster [2] dnia 12.09.2008 17:29 napisał:
polkur wg mnie shout między klanowy jest kompletnie nie potrzebny... Btw. kiedy zostaną zakończone licytacje na Atlantisie bo już chyba 5 dni są i nic;/

sir ^polkur [1] dnia 12.09.2008 17:25 napisał:
mozna jeszcze zrobic cos w rodzaju shouta miedzy klanowego gdzie pisac mogliby tylko CL

sir ^polkur [1] dnia 12.09.2008 17:14 napisał:
zrobcie jak mowi alex456 - jestem za

DJ_Crimson ^alex456 [1] dnia 12.09.2008 16:08 napisał:
"mam pomysł zróbmy jak admini mówią a potem będą ulepszenia zmiany i modyfikację czyli wprowadźcie plan w życie a potem go odpowiednio i stopniowo modyfikujcie aż wyjdzie istne cudo" wprowadzą coś źle, ktoś się wzbogaci, naprawią i inni nie będą mogli. przeciw :P

~Snajper [2] dnia 12.09.2008 15:46 napisał:
jestem za +

+grzechol [1] dnia 12.09.2008 15:41 napisał:
cc-jj, pomyśl.... czy nie lepiej zrobić odrazu dobrze niż źle i potem to poprawiać?:>

sir ~CC--JJ [1] dnia 12.09.2008 15:28 napisał:
kto jest zaa??

sir ~CC--JJ [1] dnia 12.09.2008 15:28 napisał:
mam pomysł zróbmy jak admini mówią a potem będą ulepszenia zmiany i modyfikację czyli wprowadźcie plan w życie a potem go odpowiednio i stopniowo modyfikujcie aż wyjdzie istne cudo

*Redzik [1] dnia 12.09.2008 14:05 napisał:
nie moze byc 1 globalnego świata, bo to technicznie nie możliwe, co do jaskiń, minimapek, to pomysł sprzed 1,5roku i jest nieruszony ;p

+grzechol [1] dnia 11.09.2008 18:38 napisał:
wlasnie. lepiej porobic podziemia/ jaskinie itd niz bawic sie w działki ;p już temat wałkowany od dawna. chcemy minimapek na explore!

sir ~CC--JJ [1] dnia 11.09.2008 17:06 napisał:
raguel ma dobry pomysł

~Bazyl [7] dnia 10.09.2008 23:35 napisał:
po 1. sorki za brak przecinków :D, wstawiałem entery po każdej myśli :D. po 2. te załóżmy 3 h podróży na wyspę było by w przypadku podróży z karmy na styks w momencie gdy była by globalna mapa, fakt dużo roboty ale było by to atrakcyjne a i podziemia mogły by być:). po 3. nie skminiłem że smocza ma taka samą mapę jak karma ;). pozdrawiam :D

^dyfc [3] dnia 10.09.2008 23:04 napisał:
mysl na zadanko klanowe. a w zasadzie na nagrody za takowe. za wykonanie zadania klan dostaje cos na ksztalt smoczych kul. a po zebraniu okreslonej ich ilosci moze wymienic je na jakies bardziej konkretne dobra typu: oklepane juz staty, czy wspomniane wczesniej dodatkowe budynki na pr czy cos w ten desen ;)

~Mobster [2] dnia 10.09.2008 23:02 napisał:
według mnie to jest dobry pomysł. Lepiej wprowadzać mniejsze zmiany, bardziej akceptowane a częstsze;P;)

sir @VeXoriuS [1] dnia 10.09.2008 22:42 napisał:
Może w istocie troche jest to rozdęte. Co poniektórzy mają rację, żeby zamiast komplikować sprawę to wprowadzić jakąś nowość w bardziej prosty sposób, któremu nikt nie będzie miał nic do zarzucenia. Może w istocie, poprostu coś do kupienia przez klan w sklepie klanowym?

^Ojciec_Dyrektor [3] dnia 10.09.2008 19:47 napisał:
wszystko fajnie. Niektórzy piszą za długie wypowiedzi ze aż sie ciężko czyta. inni piszą "za" (elokwencja :P ). A ja skromny klecha z zadupia powiem tylko tyle. Zanim coś wprowadzicie to się najpierw dobrze zastanówcie(wiemk że jest ankieta ale przecież zawsze można dopisać że "większość grazcy tak zdecydowała"). Bo podejście wprowadzimy i zobaczymy co sie wydarzy to nie ma sensu. Nie będę tu przytaczał przykładów z historii nowelizacji gry. Każdy pewnie sam coś skojarz. Jedyne co mnie cieszy to sama chęć wprowadzania zmian. Tylko Panowie z głową i nie wszystko na raz. A na koniec dodam. Módlcie się i ślijcie przelewy :) (oczywiście na moje konto:P ) Bóg z Wami

^Meno [3] dnia 10.09.2008 18:53 napisał:
Co nie zmienia faktu że przydało by się coś z tym zrobić bo klanówki to jednak rzadkość ;d

^Raguel [1] dnia 10.09.2008 18:47 napisał:
Klanowki nie maja sensu, bo kto bedzie walczyl z klanem w ktorym 5 osob jest w top 10? moze maja sens na poczatku, w klanach, w ktorych gracze dopiero zaczynaja gre...

^kleeb [2] dnia 10.09.2008 17:44 napisał:
a ja bym proponowal dac pierwszym trzem klanom jakis stat gratis. pierwszym oczywiscie w punktach klanowych. wtedy klanowki mialyby jakis sens :)

Thunderbolt ^Thunderbolt [3] dnia 10.09.2008 16:55 napisał:
Tak Szary, z tym, że to samo można powiedzieć o każdej zmianie wprowadzanej w grze. To szerszy problem i niestety raczej go nie rozwiążemy. Za coś serwer musi stać. A pomysł jest dobry.

^Ashley [1] dnia 10.09.2008 13:56 napisał:
popieram pomysł raga :)

+sharingan [1] dnia 10.09.2008 12:39 napisał:
daliscie kolejne pole do popisu tym co przelewiki robią :) ogarnia Was materializm

^Raguel [1] dnia 10.09.2008 12:07 napisał:
A swoja droga, to porty mialyby forme obecnych teleportow (i bylby de facto) kolejny teleportami, tyle, ze nie sie srodladowymi, tylko z jednego wybrzeza na drugie. a Karma i Smocza to te same mapy wiec po co laczyc? :?

^Raguel [1] dnia 10.09.2008 11:48 napisał:
Poczytaj moje wypowiedzi i pomysl na modyfikacje Bazyl... i nie boj sie, koksy nie beda lazic po calej mapie dla paru prkow, skoro sa wyspy i stajnie, zreszta nie tylko koksy, nikomu sie to raczej nie bedzie oplacalo, dwa, z tego co ja zrozumialem to siedziby maja byc na obecnych mapach, a nie abstrakcyjnych wyspach jak obecny wyspy graczy, wiec po co podroz trwajaca 3h Oo?! skoro bedzie mozna dojsc w znacznie szybciej. pomysl na zrobienie jednego globu jest swietny, ale wymagalby pewnie wielu, wielu zmian, np. siatki geograficzne, nowe wprowadzenie wspolrzednych miejsc w questach, straznikach itd. i nie wiem czy to jest do konca wykonalne, i nie to jest teraz celem zmian tylko to co opisal Vex, wiec nie ma sensu sie rozwodzic co by moglo byc, bo kazdy cos wymysli, btw. czasem przecinek wypadaloby wstawic, bo ciezko sens zrozumiec z takiej wypowiedzi...

sir ^bazyl [1] dnia 10.09.2008 11:19 napisał:
teraz bardziej na temat jestem za tylko w trochę innej formie :) i żeby koksy nie łaziły od klanu do klanu wykupując prki i co się z wyspami graczy stanie?

sir ^bazyl [1] dnia 10.09.2008 11:17 napisał:
a zamiast teleportów czy czegoś takiego mogły by wszystkie mapy (karma, atlantis, styks, smocza) połączone na jednej płaszczyźnie (jeden świat (glob)), można by sobie tam dopłynąć dojść po wodzie np za 5 pr za jeden ruch a zamiast teleportów mogły by być porty, w których byłby statek np za 2 pr zależy od tego w jakiej odległości dana wyspa by się znajdowała, port by był czymś w rodzaju miasta, jak się na mapie trafi na port to wyskakuje link czy chcesz wejść do portu i tam były by linki do podróży na którąś z wysp mogły by też być jakieś inne towary jakieś inne sklepy i z portu można by też popłynąć na wyspę klanów podróż statkiem trwała by np 3 godziny w zależności od odległości od punktu startu do celu na wyspie klanów tam gdzie były by działki klanowe mogły by być jakieś dodatkowe atrakcje świetny jest pomysł z questami dla klanów w których musi uczestniczyć cały klan takie moje zdanie :D

*Erohoz [1] dnia 10.09.2008 08:12 napisał:
im dłużej sie zastanawiam nad tym pomysłem to mam wrażenie że będzie tak samo jak z wyspami na początku ci co będą pierwsi nabiją kupę kasy a reszta będzie siedzieć i się kisić ci co wystartują z działką później niewiele lub nic na niej zarobią.

^Mnich [2] dnia 10.09.2008 06:56 napisał:
zaaa:)

^pomro [1] dnia 10.09.2008 06:55 napisał:
zaaaa;]

^Raguel [1] dnia 10.09.2008 01:03 napisał:
Coz za piekne, tresciwe i przemyslane posty... ;D

~Mahoń [3] dnia 09.09.2008 23:47 napisał:
cholernie ZA :D

Master_Blue_Water ^Tasuki [1] dnia 09.09.2008 22:03 napisał:
może lepiej sonde zrobić bedzie łatwiej liczyć głosy

^Raguel [1] dnia 09.09.2008 21:51 napisał:
Kampania? Kompania? ... nie wiem, ja nic o tym nie wiem, i mi za to nie placa :P

^wajsu [1] dnia 09.09.2008 21:43 napisał:
poczytam posty jak wytrzezwieje, ale to do czego sie doczytalem przypomina w koncu cos przelomowego jestem caly za.

^farmer [1] dnia 09.09.2008 21:40 napisał:
a wiec tak: zgadzam się z Raguelem w 99% a ten jeden procent to jak już Grzehol napisał mozę nie cały klan ale 8/10 czy 9/10 bo w niektórych klanach naprawdę Ciężko zgrać cały klan (z doświadczenia wiem) a np ten gracz który jest mało aktywny bardzo dużo zrobił dla klanu i nie wypada go usunąć:) a z tymi PR to rag podsunał dobry pomysł bo własciciele wysp i tak juz ucierpieli na PR a jesli jeszcze wprowadzicie takie coś zę w tej siedzibie "nie klanowicz" bedzie mógł zregenerować te 15 PR to wyspy juz bedą naprawde nie opłacalne ale tak z drugiej strony to kto pójdzie do siedziby jakiegoś klanu żeby zregenerować te 15 PR a na dojście straci jeszcze wiecej... a z czynszem to według mnie nieporozumienie skoro klan musi kupić tą działke to po co jeszcze ten czyns (jak już jest włascicielem) a druga sprawa skoro ten czynsz bedzie to niektórzy z odsetek z banku bedą mieli niewiele... a wiadomo ze nie każdy w danym klanie jest zamożny (raczej wiecej biedatków:P) no i to moze na tyle jak coś wymysle to napisze:P

+grzechol [1] dnia 09.09.2008 21:36 napisał:
rag to jakas kampania czy co ? :PP

^farmer [1] dnia 09.09.2008 21:09 napisał:
Rag ale się rozpisałeś aż nie chce sie tego czytać:P jestem za a cos wiecej napszie jak przeczyram do końca tylko tak zęby te licytacje byly uczciwe bo z domem aukcyjnym to różnie bywa;/

~wilk [7] dnia 09.09.2008 20:38 napisał:
Mi się tam podoba Twój pomysł ;p Nic więcej nie potrzebaa xD :D

^Raguel [1] dnia 09.09.2008 20:29 napisał:
Swoja droga... to jakos biednie z udzialem graczy w tej dyskusji, malo pomyslow, perspektyw rozwoju czy modyfikacji planu przedstawionego przez Vexa... lenie, "elyty" i innej masci moderatorzy, aktywisci, ludzie interesu i szarej strefy, ludu, maso, czy jak tam wolicie sie zwac... pokazcie na co was stac... ;)

^Raguel [1] dnia 09.09.2008 20:24 napisał:
coz, dla mnie to np. jeden z warunkow, faktycznie caly klan musi pokaz ze mu zalezy i sie tak zgadac by wszyscy wzieli udzial w tym samym momencie, to moze byc trudne, dla klanow z graczami/duchami albo takimi co sie loguja raz na tydzien, ale powiedzmy sobie szczerze... droga rozwoju klanu tez troche zajmuje, bo dlaczego niby nowo zalozony klan ma zaraz dogonic taki, ktory juz aktywnie dziala przez 2, czy prawie 3 lata...? to akurat nie byloby fair wzgledem starszych graczy, i klanow... a wiec, poczatkujace klany nie bede sie zaraz rzucac z motyka na slonce, bo czeka je rozbudowa siedziby, staty, znalezienie takiego skladu, w ktorym polowa graczy nie bedzie sie zmieniac co miesiac, a druga bedzie logowac sie raz na miesiac... wiec, o ile moze to byc problematyczne, to wg. mnie powinno byc jednym z elemetnow, pokazanie, ze sie jest klanem, ze sie jest jednoscia, ze sie mozna zorganizowac, a nie, nas 7 pojdzie, a tych 3 burakow co sa na doczepke nie potrzeba.. pff... to pojscie na latwizne, a tak, juz mamy przynajmniej jakis event dla CALEGO klanu... ale... ja nie jestem Adminem ;P przedstawiam tylko swoje pomysly, punkt widzenia i polemike z ewentualna krytyka ;D

+grzechol [1] dnia 09.09.2008 19:58 napisał:
m_icha_l [2] dnia 09.09.2008 19:35 napisał: co do obecnosci wszystkich klanowiczow to generalnie za ale z drobna modyfikacja - nie caly klan ale np 6/10 czy 7/10 osob ooo o to mi chodzilo :)

^Raguel [1] dnia 09.09.2008 19:51 napisał:
dla mnie wazne jest uslyszec te 5% krytyki ;)) wiec prosze przypomnij sobie Grzes ;)

^m_icha_l [2] dnia 09.09.2008 19:35 napisał:
co do obecnosci wszystkich klanowiczow to generalnie za ale z drobna modyfikacja - nie caly klan ale np 6/10 czy 7/10 osob

~***Mc*** [1] dnia 09.09.2008 19:35 napisał:
nice :p

+grzechol [1] dnia 09.09.2008 19:34 napisał:
a i teleport do siedziby klanu mog by byc. ale odpłatny. nie wiem . 25k? albo 15pr. coś koło tego;p

+grzechol [1] dnia 09.09.2008 19:31 napisał:
o klanowkach nie wspominajac...

+grzechol [1] dnia 09.09.2008 19:30 napisał:
A teraz postawcie się na miejscu kogoś kto chce zrobić nowy klan... NA DZIŚ najpierw musi wyżlic kilka kk na siedzibę... potem kilkanaście ( kilkadziesiąt?) kk na staty.... nie ma możliwości żeby nadrobić czołowe 5-10-15? klanów. powinny byc dla klanów jakies questy/ eventy/ bonusy/ który były by naprawdę dochodowe. albo. poprostu dodawały by staty. ale pomysł w sumie dobry... oby nie było tak samo jak ze statami klanowymi... a raga popieram w 95%;p w cos mi tam nie pasowało. ale nie pamietam już co.:D

sir ~CC--JJ [1] dnia 09.09.2008 19:21 napisał:
zaaaaaaaaa

^sahiel [3] dnia 09.09.2008 18:41 napisał:
Raguel mądrze prawi, polać mu!

sir ^uliminate [3] dnia 09.09.2008 18:27 napisał:
ZA x3

^Raguel [1] dnia 09.09.2008 18:24 napisał:
nie.... jaki sens mialoby umiejscowienie siedziby klanu gdzies na mapie jakby byly teleporty :/ i te siedziby klanow nie powinny sie skupiac na dawaniu dodatkowych statow;// Mall, i tak Borusi i Roba nie dogonisz w statach, wiec darujcie sobie po raz kolejny koks :/ nie o to powinno chodzic

^THCLORD [2] dnia 09.09.2008 18:14 napisał:
i wtedy powiniem sie pojawic nowy teleport taki jak na wyspe tak samo powinno sie teleportowac do siedziby klanu

^Raguel [1] dnia 09.09.2008 18:13 napisał:
i faktycznie nie powinno byc niszczenia siedzib, tak jak rownania wysp z ziemia, co sobie niektorzy upodobali wrecz ://

^Raguel [1] dnia 09.09.2008 18:12 napisał:
i tutaj dochodzimy do sedna, wszystkie budynki, dajace bonus klanowiczom sa ok, tansze leki, dodatkowe prki, nawet hotel i miejsca dla 2,3 osob wiecej, ale to czym siedziby klanow powinny przyciagac powinny byc unikatowe mozliwosci jakie zaoferuja, tzn. wprowadzilbym klase budynkow unikatowych, tylko jeden taki budynek mozna by wybudowac w danym klanie, taki wybor sciezki rozwoju, np GTW specjalizuje sie w np. rozwija umiejetnosci barbarzyncow, tzn. idziemy do siedziby, placimy kase, uczymy sie czegos, zdobywamy bonus, umiejetnosc, jak w tej rasie, na okreslony czas, troche dluzszy, placimy za to itd. i nie chodzi o to, ze tylko barbarzyncy moga z tego korzystac, inny klan, rozwija sie w zrecznosci, inny w pkt ruchu, inny w obrazeniach broni, itd. itd. tak by dojscie na drugi koniec atlantisu do odleglej siedziby zamoznego klanu nbk dajmy na to (sorki ze tylko klany z Karmy wspominam ;P) jest warte tego by sie pomeczyc, bo dostajemy unikalny bonus na tydzien, w ten sposob o tym mysle, ale mozna to zmodyfikowac, rozwinac, cokolwiek, ale mysle, drodzy Admini nasi, ze warto to przemyslec, troche temu poswiecic, tak by nie skopac jak z wyspami kolejnego pomyslu, i by wszystko nie sprowadzilo sie do kasy... chociaz... ostatecznie to bedzie chodzilo o kase, bo za cos trzeba bedzie budynki postawic... nom, ale majac np. 20 siedzib klanow, i kazdy z troche innymi bonusami... walka bedzie wowczas bardziej nieprzewidywalna i ciekawsza, mozliwosc wykorzystania przez jakis czas umiejetnosci innej rasy, znaczne podrasowanie jakiegos wspolczynnika, itd.

^Raguel [1] dnia 09.09.2008 18:03 napisał:
co do regeneracji pkt ruchu to sie zgodze z przedmowcami, stajnie nie daja az takich dochodow, jedzonko tez trzeba sprzedawac (no przynajmniej ja tak wole ;D) ponizej cen sklepowych, dlatego proponowalbym zeby budynek pozwalal na regeneracje tylko klanowiczom, w koncu kto bedzie lazil po mapie do jednego klanu zeby jakies 15 prkow zregenerowac, skoro moze sie przeniesc na wyspe i kupic 20, 30, 50 itd. zamiast tego niech budynek podnosi na stale prki osobom z klanu, np. o te 15 pkt, tak jak wlasne domki ze spoldzielni, tylko koszt duzo wiekszy bo to na caly klan. Dwa, faktycznie ten podatek od gruntu, jakos nie czuje tego, nie dosc ze wykup ziemi na licytacji, wiec lepsze klany moga sie pobic o dobre miejsca i windowac ceny, a w takim razie, nie bedzie to sprawiedliwe, boo... klan z najwieksza iloscia kasy czyt. koksow, kredytyujacych (interpretacja dowolna) kupi sobie najlepsze miejsce, jak to ktos tutaj powiedzial, to najblizej miasta... to w takim razie, jak bedzie wygladal podatek, klan, ktory wyladuje na zadupiu bedzie plasil grosze? mysle, ze miejsce sie powinno sie zdobywac troche inaczej, np. quest dla calego klanu, trzeba spelnic szereg warunkow, wszyscy klanowicze biora w nim udzial, i owszem, trzeba zaplacic, nawet sporo za postawienie tej siedziby, ale nie kasa powinna byc wyznacznikiem skoro ma byc to sprawiedliwe, a sprawiedliwe bedzie jak nie bedzie udzialu kasy, a przynajmniej nie bedzie to podstawowym wyznacznikiem, proste? kolejna sprawa, zeby postawic siedzibe caly klan musialby sie zebrac w tym miejscu na eksplore, ciekawy pomysl na event, i jakas wspolna gre klanu, bo tak naprawde poza oslanianiem sie w walkach, walkami na arenie, ktorych jest malo :(( i wplacaniem kasy do wspolnej skarbonki klany RAZEM nie maja co robic... nastepna sprawa, zalozenie siedziby, na mapie, nie powinno sie wiazac wg. mnie przynajmniej, z postawienim jej obok miasta :/ to ma byc wyznacznik prestizu klanu, czyli np. stawiamy go na bagnach, w gorach, gdzies na niedostepnym terenie, i na dowolnej mapie, to by bylo ciekawe

^Łysy [1] dnia 09.09.2008 17:33 napisał:
Głupota. Moim zdaniem to powinno wygladac całkiem inaczej, czyli nabywamy działki\budynki w sklepie klanowym tak jak gwiazde. I nie powinno byc handlu klanowego od tego sa stajnie ktore i tak kiepsko funkcjonuja ;|:|. Zmiany w klanach sa potrzebne ale nie negatywne a to co widze jest negatywne pewnie za wszystko klan bedzie musiał wybulic około 30kk i jeszcze za własna działe trzeba płacic nie tedy droga jak cos sie kupuje to powinno to byc bez płatne.

sir ^kubasku [1] dnia 09.09.2008 16:59 napisał:
fajny pomysł:)

^sahiel [3] dnia 09.09.2008 16:53 napisał:
Zapowiada się bardzo obiecująco, go go ;)

*FIHU [1] dnia 09.09.2008 16:41 napisał:
pomysł na tak tylko: - czy budynki te będą mogli burzyć inni po napadach (jak na wyspach?) Jesli tak to lipa - chcecie wyrównac szanse klanów, wiec Ci co są na wysokich pozycjach wiele stracą bo nie będa mogli stać się lepsi, więc takze lipa

Master_Blue_Water ^Tasuki [1] dnia 09.09.2008 16:39 napisał:
Dobry patent jestem za

Master_Blue_Water ^lisek200 [1] dnia 09.09.2008 16:31 napisał:
ciekawie się zapowiada jestem za

^Meno [3] dnia 09.09.2008 16:08 napisał:
Fajne pomysły jestem za.

sir ^kozak [2] dnia 09.09.2008 16:04 napisał:
super pomysl jestem za ;]

^adammaster36 [3] dnia 09.09.2008 15:55 napisał:
popieram pomysł

DJ_Crimson ^alex456 [1] dnia 09.09.2008 15:43 napisał:
regenerowanie pr jako usługa dla ludzi spoza klanu to zły pomysł, żeby ktoś z tego korzystał trzeba by zrobić ceny niższe niż w stajniach, co z kolei zwaliłoby opłacalność stajni które i tak są już nie opłacalne ;/ reszta mi się podoba, mam nadzieję że będzie to wyrównywało szanse a nie było dostępne tylko dla najbogatszych ;]

^Masterpient [1] dnia 09.09.2008 15:42 napisał:
wkoncu coś ruszyło zdecydowanie za ! tylko mam nadzieje ze szybko to zostanie wdrozone :)

~Shall [2] dnia 09.09.2008 15:23 napisał:
fajna sprawa te działki ja jestem za

~Leto [7] dnia 09.09.2008 15:06 napisał:
Przecież ten balans jest już wyraźnie poszargany, bo kodziarze maja koks staty w klanie. Wiec z tym zapobieganiem trochę za późno. Jestem za, bo to szkodzi znacznie mniej niż dodatkowe staty w klanie które nie maja limitu np. do max 20 i byłoby git.

^mallina [1] dnia 09.09.2008 15:03 napisał:
moze jakies questy dla klanow? za zdobycie okreslonej ilosci punktow klanowych mozna zdobywac cos w rodzaju szlachectw, a co za tym idzie np jakies dodatkowe staty do klany.

^Adam_14 [3] dnia 09.09.2008 14:51 napisał:
mi też podoba się ten pomysł :)

^Raguel [1] dnia 09.09.2008 14:48 napisał:
;)) Vex, czytasz w moich myslach ;)) ja mialem tylko inna koncepcje na dodatkowe miejsca w klanie, ale... niech bedzie i hotel ;)) wazne zeby sie cos zmienilo, i jak madrze napisane, nie mialo samo w sobie na celu wysforowania sie ktoregos z klanow przed inne, tylko by stworzyc mozliwosc dobrej zabawy graczom ;))

~Urahara_Kisuke [7] dnia 09.09.2008 14:41 napisał:
Ja również jestem za. Mysle ze niezlym pomyslem mogla by byc dodatkowa opłata w złocie za chodzenie po działkach innych klanów. Opłaty nie były by oczywiscie wysokie

~northwestern [1] dnia 09.09.2008 14:37 napisał:
jestem za ale żeby te budynki znowy nie były takie drogie ponieważ klanowicz słabszego lvl nie wyrobi normy żeby zrzucać sie po równo na rozbudowe:P

dead_knight ^Infer [1] dnia 09.09.2008 14:36 napisał:
not bad ;]

*NightFall [2] dnia 09.09.2008 14:32 napisał:
Nie glupie, ja proponuje jeszcze dodac jakies prawa dla vcl ktory jest obecnie jak zwykly czlonek :P

^mallina [1] dnia 09.09.2008 14:30 napisał:
fajnie fajnie...tylko z tymi licytacjami lepiej byloby aby okreslic jakis czas aukcji...to samo w domu aukcyjnym (dla przykladu np tydzien), ludzie cos licytuja, a tu nagle patrza i juz po licytacji...;/ niech inni sie tez w tym wypowiedza bo mysle ze to dobre:)

^Rogarn [1] dnia 09.09.2008 14:27 napisał:
FAjny pomysł, jestem za

~gumis1136 [1] dnia 09.09.2008 14:26 napisał:
mi sie bardzo podoba ten pomysl ;)

~Avathar [7] dnia 09.09.2008 14:26 napisał:
Działki bliżej miasta są przeciez droższe;P

~WaRrOcK [1] dnia 09.09.2008 14:22 napisał:
jestem za ;]

 

Copyright by Crimson Interactive Marek Ajdukiewicz & Kuba Kunkiewicz 2005-2014 // Crimson Creation RPG Engine

faq // regulamin // o witrynie // kontakt // Kreator świata


Wygenerowano w: 0.0063 sekundy, 0.60146 MB