Nowosci
Credits
Highscore
Forum
Banery
Fabuła
Chat
Manual
Gazeta
BLOG
W tej chwili nieodbywa sie zadna sonda
Poprzednie sondy

Partnerzy

arkusze maturalne
Obsługa informatyczna Wrocław
Fotografia
Ginekolog Jelenia Góra
Domki pogorzelica
Alergolog Wrocław
ortodonta wrocław

Głosuj na nas w topliście



Crimson Creation RPG jest to gra on-line z gatunku Browser-Based RPG, w której gracz steruje swoją postacią za pomocą przeglądarki internetowej. W grze możliwa jest interakcja ze wszystkimi użytkownikami, niezależnie czy akutalnie są zalogowani. CCRPG wykracza grubo ponad możliwości typowego rpg i oprócz rozwijania samej postaci, toczenia walk czy zbierania przedmiotów można prowadzić np. własne przedsiębiorstwo, kupować nieruchomości, produkować własne bronie i rozprowadzać je na bazarach... To jednak tylko garstka funkcji , aby się przekonać o prawdziwym potencjale ccrpg musisz sam spróbować! Nie zwlekaj, zarejestruj się na dworze Karmazynowego Króla!



Logowanie
Zaloz konto
Portal swiatow
Login:

Haslo:

Logujac sie akceptujesz regulamin!
Przypomnienie hasla

Miejsce: Panel informacyjny
Opis: Tutaj możesz dowiedzieć się co ciekawego dzieje się w świecie gry

News "Zmiana regulaminu w sprawie multikont (paru kont z tego samego ip/komputera)." napisany przez HiTeC dnia 25.03.2008

Dodany został punkt regulaminu §7 pkt. 8.

W związku z tym, dziś nastąpi amnestia dla graczy zbanowanych przez multi konta. Gracze Ci maja 2 doby na zarejestrowanie maksymalnie 2 kont jako multikont na danym świecie. (Przykładowo - dwoje braci gra i każdy ma osobne konto).

Od czasu amnestii zakazana jest jakakolwiek interakcja miedzy tymi kontami. Wszelkie interakcje będą skutkować ponownym banem bez żadnej możliwości zdjęcia.

Blokada interakcji zostanie zintegrowana z gra. Gracze nie będą mogli miedzy tymi 2 kontami dokonywać zakupów, przesyłu itemów etc, walk, nie będą mieć dostępu do wyspy etc. Jedyna możliwością interakcji będzie shout ogólny oraz box klanowy - gracze będą mogli być w 1 klanie.



[Udostępnij na FB]

Komentarze:

^MasterAlucard dnia 26.03.2008 08:03 napisał:
a przez "innych" znajomych lub koleżków to nie, sprawa prosta,wystarczy ktoś zaufany

^ana dnia 26.03.2008 00:52 napisał:
To poczęści też można sprawdzić ;p

^przeciwnik dnia 25.03.2008 23:55 napisał:
Neostrada ma zmienne ip. Koniec tematu

^ana dnia 25.03.2008 22:00 napisał:
Problem w tym, że zawsze jest sposób by oszukiwać... Zgadam się z tym pomysłem z multi, ale jak zawsze ma on swoje - (jak poniżej Kolega podał), najważniejsze, by teraz Moderatorzy nie skazywali odrazu na ban, tylko rozpatrzyli odpowiednio sprawę. Ja uważam, że jeśli Ktoś Komś wyśle serek, albo plasterek i to nie bedzie zbyt częste, to nie musi być to aż tak rygorystycznie karane, a pozatym to widać, Kto kantuje :)

+grzechol dnia 25.03.2008 21:13 napisał:
a przez butik? ^^

^MasterAlucard dnia 25.03.2008 19:18 napisał:
pewnie jakiś chochlik sie szwęda, kiedyś po 24 PR-ek nie regenerowało, a mi też sie już zdarzało że nie mogłem walczyć, ale po następnej godzinie było wszystko wporządku

Master_Blue_Water ^Aleksander21 dnia 25.03.2008 19:09 napisał:
dobre, popieram ale jak znam życie to i tak "cfaniaczki" znajda sposób na obejście tego, ale nie podpowiem Wam jaki :P

^muku22x dnia 25.03.2008 19:08 napisał:
czyli tak jeżeli ja mam questa teraz zabić marekx0 12 razy a mamy ten sam adres ip to co wtedy ??

sledzik lubi plywac *FIHU dnia 25.03.2008 19:05 napisał:
good job

@HiTeC dnia 25.03.2008 18:45 napisał:
Co do spraw kontroli multi - jak widac nic to niedalo, pomimo ze byly zarejestrowane itd, to mimo to te osoby kombinowaly jak tu oszukac i wykombinowac aby zarobic w nielegalny sposob.

@HiTeC dnia 25.03.2008 18:44 napisał:
Wtedy takie sprawy bedzie trzeba zalatwic przez administracje / obsluge i wtedy bedzie trudniej kombinowac. :]

~Wolf221 dnia 25.03.2008 18:41 napisał:
Cusz bardzo dobry sposób na kombinatorów.

^ana dnia 25.03.2008 17:52 napisał:
Jak wszystko... ma to dobre i złe strony, jeśli Ktoś Komuś pożycza plasterek lub serek, co często się zdaża, to nie powinna być za to żadna kara, tak samo jak niemożność oddawania długów. Troszkę powinno się bardziej przyłożyć do rozwiązywania problemów, nie ich ucinania :)

*morningbat dnia 25.03.2008 17:18 napisał:
swiety kurna czas,ze sie tak wyraze.no mercy! ;)

^RafalB dnia 25.03.2008 16:40 napisał:
kombinowanie jest nudne

^m_icha_l dnia 25.03.2008 16:14 napisał:
ok stix tylko ja wolałbym legalne sposoby niż te nie całkiem uczciwe

^Stix dnia 25.03.2008 16:12 napisał:
m_icha_l sprzedasz item komuś zaufanemu po cenie np 3kk a ktos zaufany Twojemu kumplowi po tej samej cenie, wszystko się da zrobic ... :D

^m_icha_l dnia 25.03.2008 15:46 napisał:
hitec ale nie lepiej byłoby zgłaszać gdzie ktoś gra z bratem/kolegą(ami) i wtedy takie konta szczegółowo sprawdzać pod kątem handlu ? albo do tego co jest teraz zrobic coś takiego, że po zgłoszeniu transakcji do was lub moda wy decydowalibyście czy mozna czy nie

~emmemy dnia 25.03.2008 15:31 napisał:
Hmmm nawiazujac do wypowiedzi grito, jesli jest iles tam set osob na jednym ip, to trudno jest znac wszystkich uzytkownikow. I jesli nie jest to nasz qmpel/brat/siostra/ojciec/matka/babcia/dziadek/wojek/etc/etc/etc/... i chcemy od niego cos kupic to co wtedy ?

~Mnichu dnia 25.03.2008 15:29 napisał:
a jeżeli mam to samo ip i nie wiemy o tym to co?? Bo na przykład ja dostałem bana za multikonto z songo który gra parę domów dalej i mamy internet od tego samego gościa który ma ip zewnętrzne dla wszystkich i ja o tym nie wiedziałem.

^RafalB dnia 25.03.2008 15:15 napisał:
Zmiana przydatna - zwlaszcza ze wymusza brak wspolpracy - to likwiduje w ogole sens multi - dla jednego usera, kumplom troche przeszkadza... ale mozna sie dogadac i wspoldzialac inaczej ;) HiT, co z moja ulubiona karawana ? beddzie czynna ? beda 4PR wyprawy?

~grito dnia 25.03.2008 14:48 napisał:
no ok ale jeśli jestem w dużej sieci, a mam na tym samym IP prawie 1000 osób, i zarejestruje sie tych multikont więcej niż 2 to co wtedy? ban na wszystkie ?

@HiTeC dnia 25.03.2008 14:30 napisał:
Michal lepsze od tego rozwiazania bylo otrzymanie bana i niemozna bylo juz wiecej grac... A skoro kumple od ciebie z sieci beda grac to niestety, ale niebedziecie mogli sobie przesylac nic. To lepsze rozwiazanie niz niemozliwosc wogole grania z kumplami. :]

~Meno dnia 25.03.2008 14:28 napisał:
Mogli byście zrobić coś żeby odblokować smocze kule u nas już pół roku jeden typ trzyma i nie chce sprzedać -.-

^m_icha_l dnia 25.03.2008 14:15 napisał:
kacper czego wg Ciebie nie przeczytałem ?

^sahiel dnia 25.03.2008 13:53 napisał:
Jak dla mnie git.

^kacperus dnia 25.03.2008 13:50 napisał:
Michał chyba tego nie przeczytałeś

^m_icha_l dnia 25.03.2008 13:50 napisał:
ktoś wam już powiedział że ta gra schodzi na psy ? jak nie to ja to mówie

^m_icha_l dnia 25.03.2008 13:47 napisał:
zajebiście, nie można handlować między kumplami, i to ma pomóc graczom ?

@HiTeC dnia 25.03.2008 13:39 napisał:
Rozwiaze to wiele problemow i konfliktow miedzy graczam,i a moderatorami. Niemowiac juz ze ulatwi zycie graczom ;p

^Tyfus dnia 25.03.2008 13:38 napisał:
bardzo dobra zmiana :)

 

Copyright by Crimson Interactive Marek Ajdukiewicz & Kuba Kunkiewicz 2005-2014 // Crimson Creation RPG Engine

faq // regulamin // o witrynie // kontakt // Kreator świata


Wygenerowano w: 0.00599 sekundy, 0.56738 MB