Nowosci
Credits
Highscore
Forum
Banery
Fabuła
Chat
Manual
Gazeta
BLOG
W tej chwili nieodbywa sie zadna sonda
Poprzednie sondy

Partnerzy

arkusze maturalne
Obsługa informatyczna Wrocław
Fotografia
Ginekolog Jelenia Góra
Domki pogorzelica
Alergolog Wrocław
ortodonta wrocław

Głosuj na nas w topliście



Crimson Creation RPG jest to gra on-line z gatunku Browser-Based RPG, w której gracz steruje swoją postacią za pomocą przeglądarki internetowej. W grze możliwa jest interakcja ze wszystkimi użytkownikami, niezależnie czy akutalnie są zalogowani. CCRPG wykracza grubo ponad możliwości typowego rpg i oprócz rozwijania samej postaci, toczenia walk czy zbierania przedmiotów można prowadzić np. własne przedsiębiorstwo, kupować nieruchomości, produkować własne bronie i rozprowadzać je na bazarach... To jednak tylko garstka funkcji , aby się przekonać o prawdziwym potencjale ccrpg musisz sam spróbować! Nie zwlekaj, zarejestruj się na dworze Karmazynowego Króla!



Logowanie
Zaloz konto
Portal swiatow
Login:

Haslo:

Logujac sie akceptujesz regulamin!
Przypomnienie hasla

Miejsce: Panel informacyjny
Opis: Tutaj możesz dowiedzieć się co ciekawego dzieje się w świecie gry

News "Mikstury i zaklęcia c.d." napisany przez VeXoriuS dnia 23.12.2007

W związku z tym, że magia jest domeną magów tudzież mnichów, wprowadzona została lekka modernizacja w związku z projektem mikstur. Każdy gracz klasy maga lub mnicha jeżeli nauczył się już z księgi "mistrzostwa we władaniu miksturami" posiada dodatkowe plus jeden do levelu tejże umiejętności (niezależnie od poziomu specjalizacji).


[Udostępnij na FB]

Komentarze:

~death_knight dnia 27.12.2007 12:57 napisał:
a vex moglbys zrobic zeby pokazywalo przed iloma czarami mozna sie bronic po uzyciu miksturki ochronnej bo nigdzie nie ma

^m_icha_l dnia 26.12.2007 13:47 napisał:
będzie można użyć mikstury osłabiającej na karmazynowego króla ?

~]:@-(::)= dnia 24.12.2007 13:43 napisał:
podkręćcie lepiej mnicha i maga, bo wojownik na 3 poziomi w okolicach 60 lvlu ma 50 statów gratis!!!

*emi dnia 23.12.2007 21:14 napisał:
Świruje przecież :P hehe dobrze nich będzie równość :) mi sie podoba :)

sir ^Gabatorix dnia 23.12.2007 20:35 napisał:
hmm i kto kasuje moje wypowiedzi ;] niech ma odwage cywilna sie przyznac ??

^Shekutnik dnia 23.12.2007 16:07 napisał:
hym...hehe ciekawe ciekawe ...pod kogo to robione...

DJ_Crimson ^alex456 dnia 23.12.2007 13:56 napisał:
Wreszcie coś się wyrówna :D

sir ^Marekowicz dnia 23.12.2007 12:54 napisał:
emi niewygłupiaj sie. Rzucanie czarów to 4 umiejętnosc. A magowie maja tylko 1 ab więcej tam (czyli szybciej bedą mogli urzyć silniejszych... nic pozatym)

^dyfc dnia 23.12.2007 12:50 napisał:
a mowilem Wam nie palcie tego shitu... :D:D:D

*emi dnia 23.12.2007 12:39 napisał:
No tak to zrob jakis odpowiedni do Wojownika :) nie czar tylko np druga bron w rece zebysmy mieli szanse teraz z mnichami i magami :P

@VeXoriuS dnia 23.12.2007 12:06 napisał:
Przecież i tak każdy może korzystać z mikstur i zaklęć, wojownik też. To jest kwestia tylko jednego głupiego ability-pointa ;)

+grzechol dnia 23.12.2007 11:36 napisał:
Nooo mówiłem :) Zaczynaą te mixy mi sie coraz bardziej podobać :P Tylko jeszcze mnich i mag muszą mieć jak zarobić na te mixy... Zawsze tak jest że mag i mnich są bardziej przy kasie od wojowników... logiczne? ;] Proponuje questy klasowe:P Questy dla magów, mnichów, wojowników... ;P Ale do tego powinny być oddzielne zwoje. Obecne były by jako " uniwersalne" A te klasowe były by dla konkretnych klas x]

prince +Eragonis dnia 23.12.2007 11:33 napisał:
dupa tam,,,żywiołki i inne pierdoły.....jakos tego tutaj nie widzę i zapewne nie tylko ja :]

sir ^Amittus dnia 23.12.2007 11:28 napisał:
jesli beda odpowiednie czary ktore zastąpią bron to bardzo chetnie jesli pojawia sie odpowiednie pancerze tarcze hełmy to ok tylko pamietaj ze wysokopoziomowy mag wymiata zawsze i zaraz by sie pojawily glosy ze to niesprawiedliwe ze magowie maja zalatwo niech sie pojawi czar przyzwanie zywiolaka tylko dla magow a zywiolak to nie w kasze dmuchl ok zostawie te nedzne kawalki zelaza i bede was pral czysta energia magiczna jest taki czar kula ognista czar co wymiata wszystko do czysta ps z koncentracja tez tak bylo byla zadobra bo jakis gosciu w ogole nie uzywal broni i wszystkich na koncentracji rozwalal i to zmienili wiec nie sadze zeby cos sie zmienilo i tutaj wiec bede walczyl tym co mam

^m_icha_l dnia 23.12.2007 11:25 napisał:
amittus to ściągaj broń bo mag nie może się przemęczać i walcz czarami, jeżeli jest tak jak w newsie psize to powinni zrobic wam ograniczenie w noszeniu najlepszych broni na wasz lvl

lcaacl ^lcaacl dnia 23.12.2007 11:21 napisał:
rarmer ten cytat akorat nie tlumaczy dlaczego woj mial by nie dostac :) bo mozna powiedziec by tez bylo wiadomo ze domena wojownika jest walka wiec niech dostanie do koncentracji lub celowania :)

lcaacl ^lcaacl dnia 23.12.2007 11:19 napisał:
hmmm no wsumie vex masz racje chodz nie do konca sie zgadzam ale to moja juz opinia :) i mam prawo do niej. wsumie ten 1abili w ksiege duzo nie zmieni im.

sir ^dragon1986 dnia 23.12.2007 11:19 napisał:
popieram nie po to rozwijalismy sobie magow i mnichow zeby byc na rowni z wojownikami to teraz bedzie zabawa jak bedziemy w nich czarami rzucac:] vex oby tak dalej

^farmer dnia 23.12.2007 11:17 napisał:
według mnie tak powinno zostać, że mag i mnich ma ten dodatkowy punkt do lvl umiejętnosci. "magia jest domeną magów tudzież mnichów" myśle że to wszystko mówi i ja tez tak myśle...

sir ^Amittus dnia 23.12.2007 11:16 napisał:
wiem ale bedac pierwszym magiem na atlantisie chyba jako ekspert moge w tej sprawie zabrac glos spytajmy sie dragona z cyferkami DRUGIEGO maga co o tym mysli :D

^m_icha_l dnia 23.12.2007 11:14 napisał:
oj amittus przesadzasz troche

sir ^Amittus dnia 23.12.2007 11:12 napisał:
dokladnie wojownik ktoremu mozg wytrzęsło wiele bitew temu nie bedzie sie raptem bawił w pędzienie mikstur albo czytanie ksiąg conajwyzej upedzi jakis bimber a z ksiązek to jedynie rozkladowki zrozumie podwarunkie za za duzo tekstu tam nie ma D:

@VeXoriuS dnia 23.12.2007 11:06 napisał:
Wojownik według wielu graczy ma bonusy w "bardziej korzystne" statystyki, tak więc te mikstury są w pełni sprawiedliwe. Normalne są głosy wołające o niesprawiedliwości wsród morza subiektywnych opini wojowników ;).

sir ^Amittus dnia 23.12.2007 10:58 napisał:
dla mnie bomba wiadomo przeciez ze wojownik nie bedzie sie bawil w robienie miksturek albo rzucanie czarów raptem tylko bedzie mieczem machał to ze ma miesnie nie znaczy ze sie raptem zrobi z niego intelektualista a jak ktos jest magiem albo mnichem to w sam raz dla niego jest to logiczne chyba

lcaacl ^lcaacl dnia 23.12.2007 10:51 napisał:
amrne ale co to tego ma plan :) 1bili wiecej do datania w ktoras z tych umiejetnosci chyba postaci nie popsuje ;) albo hmmm tak jakos zrobic ze woj by dodawal hmmm 0,5%jednego abili. czyli hmmm 3% do umiejetnosci jakiejs :) bo 3% ot jest okolo 0,5%1bili przy maxie ;d ale lepiej dac calego :P marne od jednego abili nikt nie bedzie robil reseta :) i nic to nikomu nie popsuje

^adammaster36 dnia 23.12.2007 10:23 napisał:
Icaacl ma rację.

^MarneSzanse dnia 23.12.2007 10:15 napisał:
nie nie ..dajcie spokoj bo zaraz trzeba bedzie resety robic albo okaze sie ze misterny plan poszedl w .....Dobrze jest jak jest .....Quest za 2 respa poprosze :pp

lcaacl ^lcaacl dnia 23.12.2007 10:10 napisał:
tmo ze tak zrobic odrazu zeby nie dyskriminowc reszty ze dla wojownika by dochodzilo do ktorejs z tych umiejetnosci : celowanie, koncentracj, ogluszenie, okaleczenie...

sir ^Marekowicz dnia 23.12.2007 10:09 napisał:
No i bardzo dobrze :)

 

Copyright by Crimson Interactive Marek Ajdukiewicz & Kuba Kunkiewicz 2005-2014 // Crimson Creation RPG Engine

faq // regulamin // o witrynie // kontakt // Kreator świata


Wygenerowano w: 0.00739 sekundy, 0.56738 MB