Nowosci
Credits
Highscore
Forum
Banery
Fabuła
Chat
Manual
Gazeta
BLOG
W tej chwili nieodbywa sie zadna sonda
Poprzednie sondy

Partnerzy

arkusze maturalne
Obsługa informatyczna Wrocław
Fotografia
Ginekolog Jelenia Góra
Domki pogorzelica
Alergolog Wrocław
ortodonta wrocław

Głosuj na nas w topliście



Crimson Creation RPG jest to gra on-line z gatunku Browser-Based RPG, w której gracz steruje swoją postacią za pomocą przeglądarki internetowej. W grze możliwa jest interakcja ze wszystkimi użytkownikami, niezależnie czy akutalnie są zalogowani. CCRPG wykracza grubo ponad możliwości typowego rpg i oprócz rozwijania samej postaci, toczenia walk czy zbierania przedmiotów można prowadzić np. własne przedsiębiorstwo, kupować nieruchomości, produkować własne bronie i rozprowadzać je na bazarach... To jednak tylko garstka funkcji , aby się przekonać o prawdziwym potencjale ccrpg musisz sam spróbować! Nie zwlekaj, zarejestruj się na dworze Karmazynowego Króla!



Logowanie
Zaloz konto
Portal swiatow
Login:

Haslo:

Logujac sie akceptujesz regulamin!
Przypomnienie hasla

Miejsce: Panel informacyjny
Opis: Tutaj możesz dowiedzieć się co ciekawego dzieje się w świecie gry

News "Tajemnica Atlantisu" napisany przez Immas dnia 18.03.2012

Zostało dodane nowe trudne klanowe zadanie.
Jego wykonanie możliwe jest w pojedynkę jednak w grupie jest to dużo prostsze.

Zadanie polega między innymi na 10 krotnym zabiciu Gammora.
Kara jest wysoka bo wynosi aż 1.000.000 złota, czas to 24h.

W nagrodę klan otrzymuje dodatkowe miejsce na przyjęcie nowego członka.


[Udostępnij na FB]

Komentarze:

^LordVlad [1] dnia 23.03.2012 10:39 napisał:
Może taki ewencik jak był kiedyś z meteorytami? Robota jednorazowa, a zabawa trwała tydzień, albo dwa. Mogłoby to na jakiś czas wyciągnąć grę z marazmu.

^Timothy12 [7] dnia 22.03.2012 00:06 napisał:
japa prośba

^dragonos [2] dnia 21.03.2012 23:28 napisał:
A co wilczek, za duża konkurencja? Nie wszędzie kieszonkowe od mamy rozwiąże sprawę, przykro mi :(

^Alladyn [2] dnia 21.03.2012 22:29 napisał:
po 2 dniach mozesz powiedziec ze gra nie jest w twoim typie ale nie ze jest denna ;) plemiona to nie jest gra dla indywidualistow :P gralem w nia ponad rok wiem co pisze i wiem co mi sie w niej nie podoba na tyle zeby nie chciec grac w gry tego typu nigdy wiecej :)

^wilczek08 [7] dnia 21.03.2012 21:55 napisał:
ja gralem 2 dni i powiedzialem denna gra

^solaris [1] dnia 21.03.2012 21:03 napisał:
ja tam w plemiona nie grałem to nie wiem jak tam jest:)

^LordVlad [1] dnia 21.03.2012 18:44 napisał:
Wracam po półtora tygodnia przerwy i zdziwienie. Jakaś nowość. Nowa chata mnie się podoba. Więcej PR to szybsze ukończenie szczurołapa. A obecnie tylko to mi zostało do roboty. I poranna przebieżka na grupowego tora. Może jakieś zadanko?

#wyplat4 [1] dnia 21.03.2012 01:30 napisał:
solaris to juz jest od tego masz klanowiczow ich eq itd co ci po murze nawet najmocniejszym jesli staty klanowe liche dokup stat i masz swoj mur :)

^koko [7] dnia 21.03.2012 00:21 napisał:
solaris to autobus

^wilczek08 [7] dnia 20.03.2012 19:58 napisał:
solaris to nie sa plemiona :)

^solaris [1] dnia 20.03.2012 19:09 napisał:
dodatkowe miejsca w klanie były potrzebne może ze 3 lata temu :) teraz tych 10 ciężko znaleźć aktywnych :( to już lepiej łączyć z sobą klany i robić bitwy klanowe :P mój pomysł jest taki, żeby zrobić sobie zmienną "mur" kupować do niej jakieś dodatki, bonusy itp... potem w trakcie bitwy klanowej atakujący atakują mur na plus a obrońcy na minus - przy czym obrońcy mogą podnosić mur także gdy nie ma bitwy, ale zabiera to pr i złoto

#wyplat4 [1] dnia 20.03.2012 13:24 napisał:
pinus i jeszcze jeden szczegol to bylo by dzialanie jedno razowe zrobione i finito nie to co tak naprawde ozywilo by gre np ewenty na to trzeba poswiecic chwile czasu co jakis czas. a z czasem bywa roznie. kazdy ma prawo do prywatnego zycia nawet admini;P

#wyplat4 [1] dnia 20.03.2012 13:16 napisał:
pinek to jest proste dzialanie nie wymaga zbyt wielkiego wysilku tak mi sie wydaje i nie mam pojecia dlaczego tak bardzo sie z tym admini ociagaja. to niczego nie zmienia w samej zagrywce ale ulatwia gre rownie dobrze mozna wstawic znaczek uzyj zaznaczone efekt ten sam ale moze trudniej to wykonac ;P

^Pink_Panthera [1] dnia 20.03.2012 13:08 napisał:
jako priorytet pierdy na wymiane! tak, to jest plan! geniuszzzzzz

^Alladyn [2] dnia 20.03.2012 12:46 napisał:
w klanach juz sa martwe konta bo po co usuwac graczy jesli nie ma na ich miejsce chetnych? jako priorytet admini powinni ustawic na stale wymiane pierdow itp w swiatyni bez limitow bo mozna szalu dostac uzywajac tego. poza tym moj nieszczesny przypadek z kowalem na karmie;/ to kpina 19 itemow i 1 deska (rekord) zauwazylem ze jest troche lepiej jesli nazbieram takich samych itemow i przetapiam za pomoca f5 . wtedy z 7 wyszlo mi 2 deski ale to nadal dalekie jest od 50%. wystarczy pomyslec ze zeby kupic itemy na przetopy w akcesach wydalem tyle kasy ile zarobilem przez miesiac w banku i otrzymalem z tego proszek czyli miesiac gry jak kozie w odbyt. nic moja postac nie posunela sie do przodu uwazacie ze to zacheca do gry?

*Ichimaru_Gin [2] dnia 19.03.2012 21:22 napisał:
bajer monachium jak każdy news

^Pink_Panthera [1] dnia 19.03.2012 16:40 napisał:
nigdy

*Hurricane [2] dnia 19.03.2012 15:24 napisał:
I kiedy w końcu wróci Mikstura 4AB ??

sir ^Dupcingas [7] dnia 19.03.2012 12:50 napisał:
trudne zadanie, bo jak sie nic nie dzieje, to trudno, żeby było łatwe jak sie nikomu nie chce logować kropka

~WarmaX [1] dnia 19.03.2012 08:25 napisał:
quest może być, ale trochę dużooo tego;p a co do świątyni i od da to kupa.

^wilczek08 [7] dnia 19.03.2012 06:40 napisał:
1. kompletne zero z loteria 2. zadnych dostaw do kb 3. wyspy upadaja 4. od roku nie byla pozadnie aktualizowana swiatynia immas wez sie tym zajmij bo tylko gracze traca natchnienie do dalszej gry

@Immas [2] dnia 19.03.2012 02:02 napisał:
Quest nie jest pisany pod kredyty, gdyby tak było to Gammor pojawił by się w nim 11 razy. Jest tak po to aby każdy z członków się pojawił i go zabił. To jest trudne zadanie.

^dragonos [2] dnia 18.03.2012 23:19 napisał:
Z tego syfu jest jeszcze dużo wszelkiego rodzaju włóczni, zbroi na niskie lvle itp.

^dragonos [2] dnia 18.03.2012 23:13 napisał:
A w świątyni jeżeli już, mogłoby się pojawić "trochę" pierdów, szkatułek, wulgat itd. - to nie ma żadnej wartości, w butikach wulgata jest już po 70k...

^bykszak [2] dnia 18.03.2012 22:50 napisał:
Widać, że quest pisany pod kredyty (zebrać 10 aktywnych członków jednego dnia żeby zabili gammora - mało możliwe).

^korre [1] dnia 18.03.2012 22:21 napisał:
beznadziejne zadanie klanowe

sir ^Dupcingas [2] dnia 18.03.2012 21:49 napisał:
immas zaczynasz zabawe w weksla, który przez kilka lat udawał, że nie sika na cc i co jakiś czas zrobił coś mało istotnego na pokaz? bo chyba nie powiesz, że tak ciężko znaleźć 5min na wrzucenie czegoś do da abo troche wiecej czasu na ogarnięcie swiatyni czy event.

sir ^Łowca_dusz [2] dnia 18.03.2012 21:05 napisał:
bardzo dobre zad klanowe byle wiecej takich :)

^dragonos [2] dnia 18.03.2012 20:38 napisał:
No wreszcie się doczekałem - dziękuję, ale nie powiem, że wymyślenie poziomu jego rozbudowania zajęło Ci tydzień :D

^Fariusek [1] dnia 18.03.2012 18:26 napisał:
swiatynie ogarnij najpierw

DJ_Crimson ^ShAd0w [1] dnia 18.03.2012 17:47 napisał:
łat da fak?!

^Pink_Panthera [1] dnia 18.03.2012 16:47 napisał:
a właśnie, jest za to jakiś respekt czy tylko dodatkowe miejsce?

^Pink_Panthera [1] dnia 18.03.2012 16:27 napisał:
ha ha ledwo udaje się zebrać 10 członków a nagrodą jest miejsce dla 11 haha x2

^Pker [7] dnia 18.03.2012 16:22 napisał:
Immas prosze wes sie zajmij swiatynia,mysle ze to nie takie trudne dodac itemki na wymiane,zwlaszcza tych smieci z explore.Moglbys zrobic duzy albo nieskonczony limit wymian i mialbys spokoj ;p

^TomP [2] dnia 18.03.2012 16:00 napisał:
ha ha ledwo udaje się zebrać 10 członków a nagrodą jest miejsce dla 11 haha

 

Copyright by Crimson Interactive Marek Ajdukiewicz & Kuba Kunkiewicz 2005-2014 // Crimson Creation RPG Engine

faq // regulamin // o witrynie // kontakt // Kreator świata


Wygenerowano w: 0.006 sekundy, 0.56753 MB