Nowosci
Credits
Highscore
Forum
Banery
Fabuła
Chat
Manual
Gazeta
BLOG
W tej chwili nieodbywa sie zadna sonda
Poprzednie sondy

Partnerzy

arkusze maturalne
Obsługa informatyczna Wrocław
Fotografia
Ginekolog Jelenia Góra
Domki pogorzelica
Alergolog Wrocław
ortodonta wrocław

Głosuj na nas w topliście



Crimson Creation RPG jest to gra on-line z gatunku Browser-Based RPG, w której gracz steruje swoją postacią za pomocą przeglądarki internetowej. W grze możliwa jest interakcja ze wszystkimi użytkownikami, niezależnie czy akutalnie są zalogowani. CCRPG wykracza grubo ponad możliwości typowego rpg i oprócz rozwijania samej postaci, toczenia walk czy zbierania przedmiotów można prowadzić np. własne przedsiębiorstwo, kupować nieruchomości, produkować własne bronie i rozprowadzać je na bazarach... To jednak tylko garstka funkcji , aby się przekonać o prawdziwym potencjale ccrpg musisz sam spróbować! Nie zwlekaj, zarejestruj się na dworze Karmazynowego Króla!



Logowanie
Zaloz konto
Portal swiatow
Login:

Haslo:

Logujac sie akceptujesz regulamin!
Przypomnienie hasla

Miejsce: Panel informacyjny
Opis: Tutaj możesz dowiedzieć się co ciekawego dzieje się w świecie gry

News "Wyspa Kel Mah\'ar" napisany przez Immas dnia 13.10.2011

Ostatnie trzy dni dały mi nieźle w kość i musiałem trochę zniknąć, jednak w tzw. międzyczasie walczyłem ze skryptami i udało mi się wypracować konkretny termin.

W przyszły piątek pojawi się nareszcie wyspa.

Początkowo może brakować na niej łodzi, ale jest to związane z propozycją modyfikacji ekwipunku tym samym wprowadzenie statków mijało by się z celem. Bo po modyfikacji będzie możliwość zdobywania poziomów i zwiększania wpływu statku na poruszanie się i walkę na morzu.

Kolejną kwestią jest sposób jej wywołania, propozycje są dwie:
- Stałe ustalone pory (2 razy w ciągu dnia)
- Współpraca graczy, jednak limity podane przeze mnie na blogu są z byt małe co wyjaśni się poniżej.

Jest również kwestia czasu dostępu do wyspy, z przeprowadzonych testów wynika, że czas otwarcia portalu ustalony na półtorej godziny, pozwolił by na zdobycie doświadczenia rzędu kilkuset tysięcy.
Dlatego też uważam, że wyspa powinna być dostępna nie dłużej jak przez 1 godzinę, a sam portal powinien być otwarty przez 30 minut (każda śmierć na wyspie związana będzie z przeniesieniem na mapę karmazynu).

Sprawa o której wspomniałem to system grupowej walki z bossem.
Zasada (początkowo) była by prosta: czterech członków KLANU musi znajdować się na polu z bossem, dowolny członek grupy aktywuję walkę. Po wygranej doświadczenie i kasa trafia do wszystkich, a przedmiot trafia do losowej osoby z grupy (chodzi o łuskę która w tym przypadku miała by 100%).

Już przygotowałem algorytm walki, który skutecznie uniemożliwił by zabicie bossa w pojedynkę, nawet w sytuacji gdyby ktoś pokusił się o zjedzenie N-liczby witamin.


[Udostępnij na FB]

Komentarze:

+Meno [2] dnia 16.10.2011 13:30 napisał:
Ta lepiej żeby itemy zalegały w butikach..

^solaris [1] dnia 15.10.2011 19:22 napisał:
wyplat4 chodzi o to, że jak ja wpłaciłem np. 100 000 000 do SPA i teraz mi członkowie nie grają a jest klan gdzie jest 9 osób, to jeśli do nich przejdę to cała kasa zostanie w SPA - a fajnie by było, gdyby ta kasa lub staty przeszły na konto nowego klanu do którego przejdę

^$oul [7] dnia 15.10.2011 18:23 napisał:
Jest ok jak sie polaczy all to juz nie bedzie sensu grac bo ceny wywinduja o 200% w gore

^Timothy12 [7] dnia 15.10.2011 16:45 napisał:
niach niach, od karmy się trzymcie z daleka.

+Meno [2] dnia 15.10.2011 16:24 napisał:
Połączcie światy :p w 1den

#wyplat4 [1] dnia 14.10.2011 23:02 napisał:
solar jesli przechodza do lepszego klanu to jak im przepada? chyba ze masz na mysli tych nie aktywnych ktorzy sa usunieci z lepszego klanu ale oni leca wlasnie za nie placenie skladek i brak aktywnosci chyba

^Pink_Panthera [1] dnia 14.10.2011 22:43 napisał:
a może by tak od 50statów klan mógł wykonać jakiś quest za który dostali by x nagrody i możliwość rozwinięcia klanu do 15 miejsc? a może by tak ryż dla każdego polaka?

^THCLORD [8] dnia 14.10.2011 22:08 napisał:
mozna by polaczyc w ten sposob zeby ssumowac liczbe kasy i jakos to przeliczac na staty tzn zedalej drozeja i z polaczenia klan dostaniemoze z po 5 statow

^solaris [1] dnia 14.10.2011 22:01 napisał:
wyplat4 ponieważ przepada kasa którą wpłacili na klan...

^*MaStEr* [2] dnia 14.10.2011 21:45 napisał:
a gdzie ta wyspa bedzie ??

sir ^Robson [2] dnia 14.10.2011 21:36 napisał:
Ja mam taką prośbę w imieniu swoim i wszystkich, ktorzy zwykle pracuja do poźna, żeby jeśli otwarcia portalu beda o określonych godzinach to przynajmniej jedno zrobic wieczorem 22-23, zeby przed 00 sie pobawic.

#wyplat4 [1] dnia 14.10.2011 21:07 napisał:
solar skoro gracze sa aktywni to dlaczego sami sie nie polączą tylko trzeba to robic odgornie niby po takim polączeniu moga byc niesnaski o lidera itp a tak to wywala sie nie aktywnych z lepszego klanu i ci aktywni przechodza do nich albo do innego klanu:) zobacz jestem bez klanu i tez moge grac a gdyby mnie wwalono gdzies bo musze byc w klanie to pewnie bym sie oprotedtowal bo jest kilku graczy z ktorymi nie wyobrazam sobie wspolpracy w jednym klanie

^solaris [1] dnia 14.10.2011 20:53 napisał:
Meno ale mi chodzi o to, że można połączyć klany gdzie nie ma aktywnych graczy. podam Ci przykład: u mnie nie gra 4 członków - wywalam ich. w klanie x nie gra 6 członków - ktoś kto tam rządzi lub kto tam został wywala 6 członków (trzeba pogadać z modem, wskazać datę ostatniego logowania itp.) i łączymy oba klany - razem 10 członków. Klany, gdzie mało osób jest aktywnych nie są najsilniejsze...

~logos1992 [1] dnia 14.10.2011 20:41 napisał:
pink ja mam żydowskie korzenie :P a ja nie chce łaczyc swojego klanu, wole znalezc jeszcze ze 2 osoby

^Pink_Panthera [1] dnia 14.10.2011 20:22 napisał:
gr8 idea! jestem za połączeniem światów! Najlepsiej atlantyks z uw i sk ale może też być sam atlantyks z sk.

+Meno [2] dnia 14.10.2011 20:17 napisał:
już wolał bym połączenie światów

^Pink_Panthera [1] dnia 14.10.2011 19:52 napisał:
tak se jem pyszną szarlotke murzynkową i tak mi się skojarzyło że beznadzieja + szarlotka murzynkowa = bez nadziei na szarlotkę murzynkową

^Timothy12 [7] dnia 14.10.2011 19:50 napisał:
ale czemu beznadziejny? bez nadzieji niby na co?

+Meno [2] dnia 14.10.2011 19:43 napisał:
łączenie klanów = beznadziejny pomysł.. I co x2 klany najlepsze się połączą i będą mieli tyle statów że heeej :P

^Pink_Panthera [1] dnia 14.10.2011 19:33 napisał:
solar dobrze mówi. tak trochę po żydowku ale żyd też człowiek więc nie czepiajcie się tego. co wy się w ogóle czepiacie żydów? no co od nich chcecie? fajne brody mają.

^solaris [1] dnia 14.10.2011 19:07 napisał:
a ja jestem za łączeniem klanów :) aktywność na cc spadła... klany pustoszeją... może dałoby się połączyć kilka klanów - których członkowie tego będą chcieli i będzie miejsce? no i przydałoby się zsumować staty :)

^Pink_Panthera [1] dnia 14.10.2011 15:23 napisał:
a ja jestem za wrzuceniem miliarda itemów w stylu magnusa, trunksów i tym podobnych koksiarskich itemów żeby ich ceny poleciały oooooostro w dół i żeby każdego było na nie stać i wtedy taki jednodniowy 70lvl nie będzie mieć problemu z eq i wszyscy będą szczęśliwy (oprócz tych którzy będą mówić: buuuuu, a ja 100 lat temu dałem za to 500000kkkkkk, ale dla tych można dać przecież jakieś itemy od 80+ koksiarskie z zamianą w quest shopie że np. ktoś wklepie questa to może zamienić swojego hełma jakiegoś tam na jakiegoś tam lepszego duzio) wiem wiem, i tak nikt tego nie przeczyta ;<

^Gibii [1] dnia 14.10.2011 13:19 napisał:
jezeli stala godzina to mam nadzieje ze po 16 =)

~FighteR [2] dnia 14.10.2011 10:03 napisał:
przydałby się dokładny opis wyspy żeby mniej doświadczeni gracze też mogli coś zrobić

~FighteR [2] dnia 14.10.2011 09:50 napisał:
pomyśl o graczch z lvl 40-70 na takim lvl ciężko tutaj coś zrobić

~FighteR [2] dnia 14.10.2011 09:49 napisał:
to żeś mądrością zabłysnął :)

@Immas [2] dnia 14.10.2011 09:47 napisał:
Wczoraj właśnie gadałem o takim samym zachowaniu, w PRLu Ci co stali na końcu kolejki krzyczeli, wręcz mieli zamieszki robić bo każdy ma brać po jednej kostce masła i już ! Sytuacja się zmieniła, gdy Ci z końca stawali przy ladzie, wtedy pojawiało się hasło "to może pani da dwie...". Tak samo jest tutaj, zamiast szukać dziur to wystarczy starać się zdobywać wyższy poziom wtedy będzie wam podobno łatwiej. Jest takie zdanie idealnie opisujące tą sytuacje "Trawa jest zawsze bardziej zielona tam gdzie nas nie ma".

~FighteR [2] dnia 14.10.2011 09:05 napisał:
ele wyzsze lvl dalej będą ostro odjeżdzać xD

@Immas [2] dnia 14.10.2011 09:03 napisał:
Rozwieje trochę wasze wątpliwości. Koncepcja walki z bossem pewnie szybko obejmie klany i zwykle grupy, co do dyskryminacji to klany powstają po to aby skupiać w nich graczy więc koncepcja jedno osobowego klanu sama w sobie jest nierozsądna. Kwestia doświadczenia, są tam przygotowane pola dla graczy z niskim poziomem i dla tych z wysokim. Jeżeli ktoś ewidentnie uzbiera duża ilość PR w magazynie to i na zwykłym explore zdobędzie to doświadczenie, druga sprawa że nie jest tak łatwo nawet dla doświadczonych graczy bo potworki z dużym poziomem po prostu są trudne. Jeżeli chodzi o łuski to same w sobie nic nie dają, można je będzie "przekuć" w zbroję. Przy maksymalnym zbiegu okoliczności pojawią się 3 łuski na jedna wyspę, 6 w ciągu dnia. Dodam, że jest to niewystarczająca ilość aby uzyskać pierwszą zbroję. Więc potrzebne by były 2 super szczęśliwe dni aby jedna osoba na świecie zdobyła zbroję. W tym tempie licząc, że dziennie pojawia się pewna ilość graczy, rozrywki z pierwszą zbroją starczy na pół roku, jeżeli ktoś chciałby się pokusić o kolejną zbroje to musi czekać minimum pół miesiąca i to przy idealnym dropie 3 z każdej wyspy :)

^TomP [2] dnia 14.10.2011 08:50 napisał:
a co jak jestem sam w klanie?? zmusza mnie to do porzucenia klanu i wstąpienia do czyjegoś...to w pewnym sensie jest dyskryminacja mniej licznych klanów

~FighteR [2] dnia 14.10.2011 08:45 napisał:
stała godzina jest bez sensu :P

*Furian [2] dnia 14.10.2011 08:01 napisał:
Jedno wywołanie w ciągu dnia zdecydowanie wystarczy a jak juz muszą być codziennie to najlepiej jak max 5 w tygodniu.. mielismy niskie lvl wspierać a tak znowu każdy sie exp nałapie i odjedzie. No i kwestia bossa który moim zdaniem powinien być do ubicia raz na tydzień wtedy rynek nie zostanie zalany łuskami i statami.. a wiadomo przelew i koksisz..

~FighteR [2] dnia 14.10.2011 07:44 napisał:
kaszana xD

^Pink_Panthera [1] dnia 14.10.2011 00:36 napisał:
I was following the pack all swallowed in their coats with scarves of red tied 'round their throats to keep their little heads from fallin' in the snow And I turned 'round and there you go And, Michael, you would fall and turn the white snow red as strawberries in the summertime..

 

Copyright by Crimson Interactive Marek Ajdukiewicz & Kuba Kunkiewicz 2005-2014 // Crimson Creation RPG Engine

faq // regulamin // o witrynie // kontakt // Kreator świata


Wygenerowano w: 0.00606 sekundy, 0.56826 MB